31 תשובות
שואל השאלה:
אמא שלי כל הזמן אומרת לי שאני יפה רצח ושאני צריכה ללכת עם ביטחון וראש מורם אבל אני חושבת שהיא משקרת
אמא שלי כל הזמן אומרת לי שאני יפה רצח ושאני צריכה ללכת עם ביטחון וראש מורם אבל אני חושבת שהיא משקרת
אנונימית
חד משמעית כן... אבל זה לא יהיה יותר מידיי בוטה.
ואני הולך לדאוג שהילדים שלי יראו הכי יפה שהם יכולים...
ואני הולך לדאוג שהילדים שלי יראו הכי יפה שהם יכולים...
כל אמא חושבת שהילד שלה יפה
כל הורה חושב שהילד שלו הכי יפה בעולם גם שהוא לא אבל אני חושבת שהייתי מנסה לעשות הכל בשביל להראות לו שהוא כן כי יופי בונה ביטחון עצמי
כן, זה התפקיד שלי בתור אמא להעלות להם את הביטחון לא משנה איך הם נראים
אני חושבת שכל הורה חושב שהילד שלו יפה אז זה לא לגמרי שקר
שואל השאלה:
אני לא חושבת שכל הורה חושב ככה רק בגלל שהוא הילד שלן זה לא הנקודה . אני חושבת שהיא פשוט משקרת . אני בטוחה שיש הורים שחושבים שהילדים שלהם מכוערים
אני לא חושבת שכל הורה חושב ככה רק בגלל שהוא הילד שלן זה לא הנקודה . אני חושבת שהיא פשוט משקרת . אני בטוחה שיש הורים שחושבים שהילדים שלהם מכוערים
אנונימית
בסופו של דבר כולנו קיבלנו בגיל מסוים את הקללת המודעות
שהפכה את החיים שלנו להרבה יותר מסובכים...
שהפכה את החיים שלנו להרבה יותר מסובכים...
לא אשקר, צריך ללמד את הילדים להתמודד בעצמם ולא לנעול אותם בבועה ואז הם לא יפגעו כשהם יגיעו לעולם האמיתי
שואל השאלה:
כן רק שאני קיבלתי את קללת המודעות בגיל 12. אני מקנאה בפרחות הטיפושות שעוד לא קיבלו אותו
כן רק שאני קיבלתי את קללת המודעות בגיל 12. אני מקנאה בפרחות הטיפושות שעוד לא קיבלו אותו
אנונימית
לא, כל אחד יפה בדרך שלו ובכל אחד יש משהו יפה אז פשוט מחמיאים עליו
שואל השאלה:
אני לא אומרת להגיד להם עכשיו יא מכוערים לא יצא ממכם כלום. פשוט לא להגיד להם נראים טוב
אני לא אומרת להגיד להם עכשיו יא מכוערים לא יצא ממכם כלום. פשוט לא להגיד להם נראים טוב
אנונימית
צריך לזכור... המודעות היא קללה,
אבל היא משפרת אותנו חיצונית וגם פנימית באופן חסר תקדים
אבל היא משפרת אותנו חיצונית וגם פנימית באופן חסר תקדים
כן
אני באמת לא חושבת שהילדים שלי יהיו מכוערים.. אנשים שהם מכוערים זה בדרך כלל בגלל שהם עושים דברים שלא מחמיאים להם, נגיד השיער לא מחמיא להם, או הבגדים שלהם לא מחמיאים להם... וחוץ מזה בכל אחד יש דברים יפים, אני בטוחה שלילדים שלי יהיו הרבה דברים יפים. ומי שמאמין שהילדים שלו מכוערים שטחי וכנראה הוא לא צריך להיות הורה. כשאוהבים מישהו באמת הוא גם מתחיל להיראות לנו יותר טוב חיצונית.
אנונימית
כן
אבל הם לא יהיו מכוערים, לפחות לי בשבילי
אבל הם לא יהיו מכוערים, לפחות לי בשבילי
האבא תמיד אשם מסכימה עם הזאת שלמעלה
לא
^^מת זה לא עובד ככה
כן ובכל מקרה זה לא ממש שקר כי בטוח שיהיה בהם לפחות משהו יפה(שיער/עיניים/אף וכו')
וואי לא יודעת
בכל מקרה אני אאשים את האבא בגנטיקות
בכל מקרה אני אאשים את האבא בגנטיקות
כן וזה לא יהיה שקר, אין מצב שבתור אמא אני לא יחשוב שהילדים שלי מושלמים גם אם יצמח להם אף במצח
לא אין סיבה לשקר לו אני אגיד לו את האמת בפרצוף שהוא מכוער והוא תמיד יהיה ככה לנצל
כן.
בחיים לא ראיתי ילדים לא יפים אז לא
ילדים זה הדבר הכי יפה בעולם
ילדים זה הדבר הכי יפה בעולם
כשהם קטנים כן
כשהם גדולים אני לא אשקר להם סתם
כשהם גדולים אני לא אשקר להם סתם
ממש לא, אני לא אשקר לאף אחד, תתמודדו עם האמת חנבצים
הילד או הילדה שלי תמיד היו יפים בעינים שלי כי הם היו הילדים שלי
כן, אמי רוצה שיהיה להם ביטחון
לא, כי אני יודעת שהם יהיו הכי יפים בשבילי לפחות. כי אני יודעת שהם שילוב שלי ושל בן אדם שאני אוהבת ואני אחשוב מה יכול להיות יותר יפה הילד שלך?