6 תשובות
עם הזמן את תלמדי ותשתפרי,אם המקום הזה באמת מקצועי,יהיו שם מורים סבלניים שלדעתי ישמחו לעזור לך
אם קיבלו אותך כנראה שאת מספיק טובה
שואל השאלה:
תגובה ל שם מקורי זה לא שקיבלו אותי אין שם תנאי קבלה או אודישן אני פשוט נרשמתי אין להם מושג מה הרמה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכל מי שענה בינתיים
אנונימית
אה הבנתי תקשיבי כשאת תגיעי לשם את כן תרגישי אם את ברמה או לא וגם אם לא לא נורא יש עוד מקומות לכל מיני רמות
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
אנונימית