7 תשובות
תרשמי רק בגלל שאת רוצה לא בגלל אף אחד אחר, תעשי את זה בישביל עצמך
הלוואי וההורים שלי היו ממ מנים (אשכרה אי אפשר לכתוב מ ממנים כי זה אותיות כפולות חחח) לי חדר כושר ומאמן פרטי.
לכי לחדר כושר הם יתנו לך כבר את כל הפרטים
לכי לחדר כושר הם יתנו לך כבר את כל הפרטים
אולי תגידי להורים שלך שאת פחות בקטע של חדר כושר אבל את יכולה/רוצה לעשות ספורט אחר.
יש כל כך הרבה סוגי ספורט כייפים ולא מביכים.
כמו
ריקוד, שחייה, טיפוס, נינג'ה, התעמלות קרקע, גלישה, טניס, כדורסל, כדורגל.
פשוט מה שמעניין אותך
אם את מתעניינת בתחום הטיפוס הנינג'ה או הגלישה את מוזמנת לפנות אלי ואני יעזור לך ;)
יש כל כך הרבה סוגי ספורט כייפים ולא מביכים.
כמו
ריקוד, שחייה, טיפוס, נינג'ה, התעמלות קרקע, גלישה, טניס, כדורסל, כדורגל.
פשוט מה שמעניין אותך
אם את מתעניינת בתחום הטיפוס הנינג'ה או הגלישה את מוזמנת לפנות אלי ואני יעזור לך ;)
שואל השאלה:
אני ממש ממשש רוצה להירשם אבל זה מביך אותי ברמות,
אולי חברה תירשם איתי ונלך ביחד
אני ממש ממשש רוצה להירשם אבל זה מביך אותי ברמות,
אולי חברה תירשם איתי ונלך ביחד
אנונימית
זה חדר כושר את יכולה להשתמש במכשירים ומשקולות איך שאת רוצה. תמצאי תוכנית אימונים שמתאימה לך ותהני
אם את הולכת למכון למטרה של ירידה במשקל בלבד זה בזבוז כסף לדעתי
גרעון קלורי עושה את אותה העבודה בדיוק
(הכוונה שלי היא שירידה/עלייה במשקל זה עניין של מאזן קלורי בלבד, וללכת למכון לא משנה את התהליך רק שריפה מוגברת של קלוריות מפעילות יזומה אבל אין באמת הבדל בין זה לבין ירידה בלי פעילות יזומה מוגברת)
גרעון קלורי עושה את אותה העבודה בדיוק
(הכוונה שלי היא שירידה/עלייה במשקל זה עניין של מאזן קלורי בלבד, וללכת למכון לא משנה את התהליך רק שריפה מוגברת של קלוריות מפעילות יזומה אבל אין באמת הבדל בין זה לבין ירידה בלי פעילות יזומה מוגברת)
באותו הנושא: