131 תשובות
לא מה
לא זה לא דווקא קייפופ, כל דבר חדש
כן
גם שאתה לא מתבייש במה שאתה אוהב
גם שאתה לא מתבייש במה שאתה אוהב
לא ההפך זה מעיד על חוסר טעם גדול במוזיקה
לא ממש
כל דבר שחדש לבן אדם והוא בא אליו בראש פתוח הופך אותו לאדם פתוח
זה משהו מאוד סובייקטיבי
כל דבר שחדש לבן אדם והוא בא אליו בראש פתוח הופך אותו לאדם פתוח
זה משהו מאוד סובייקטיבי
שואל השאלה:
כן תקשיבו קייפופ זה סגנון שקשה להתחבר אליו, הרבה בגלל התדמית שנוצרה שזה "מוזר" וברגע שמתחילים לשמוע משהו שהוא קצת שונה זה משפיע
זה גורם לך להיפתח לסגנונות חדשים גם די בקלות כי הם משלבים מלא ז'אנרים במוזיקה ואז בן אדם יכול לשמוע סגנון שהוא בכלל לא אוהב בלי לשים לב לזה
יכול להיות שההשוואה הפוכה ומי שיש לו ראש פתוח יהיה לו קל יותר לנסות קייפופ?
endstufe
אין משהו שמעיד על חוסר טעם יותר גדול במוזיקה מאשר לרדת על מוזיקה שאחרים אוהבים.
כן תקשיבו קייפופ זה סגנון שקשה להתחבר אליו, הרבה בגלל התדמית שנוצרה שזה "מוזר" וברגע שמתחילים לשמוע משהו שהוא קצת שונה זה משפיע
זה גורם לך להיפתח לסגנונות חדשים גם די בקלות כי הם משלבים מלא ז'אנרים במוזיקה ואז בן אדם יכול לשמוע סגנון שהוא בכלל לא אוהב בלי לשים לב לזה
יכול להיות שההשוואה הפוכה ומי שיש לו ראש פתוח יהיה לו קל יותר לנסות קייפופ?
endstufe
אין משהו שמעיד על חוסר טעם יותר גדול במוזיקה מאשר לרדת על מוזיקה שאחרים אוהבים.
אנונימית
^ לע
קייפופ זה לא משהו שקשה להתרגל אליו זה נשמע בדיוק כמו פופ רגיל רק שזה בקוריאנית
לכל זאנר אפשר להגיד שקשה להתחבר אליו כי לכל זאנר יהיה אנשים שלא יאהבו אותו ולא יצליחו גם אם ינסו
זה מאוד תלוי בטעם זה לא משהו מיוחד לאהוב קייפופ
קייפופ זה לא משהו שקשה להתרגל אליו זה נשמע בדיוק כמו פופ רגיל רק שזה בקוריאנית
לכל זאנר אפשר להגיד שקשה להתחבר אליו כי לכל זאנר יהיה אנשים שלא יאהבו אותו ולא יצליחו גם אם ינסו
זה מאוד תלוי בטעם זה לא משהו מיוחד לאהוב קייפופ
שואל השאלה:
זה לא נשמע בדיוק כמו פופ רגיל... בכלל לא.
אני אוהבת קייפופ ולא אוהבת פופ, אם זה היה נשמע אותו דבר הייתי אוהבת את שני הסגנונות. איך אני אוהבת את זה שמתייחסים לפופ ולקייפופ כאילו זה בדיוק אותו דבר.
קייפופ הרבה יותר מגוון, הרבה יותר כיף, אפשר לשמוע את השירים במשך חודשים ולא נמאס מהם, (אני מקשיבה רק שנתיים, אז אני לא יכולה לומר על שנים).
זה לא נשמע בדיוק כמו פופ רגיל... בכלל לא.
אני אוהבת קייפופ ולא אוהבת פופ, אם זה היה נשמע אותו דבר הייתי אוהבת את שני הסגנונות. איך אני אוהבת את זה שמתייחסים לפופ ולקייפופ כאילו זה בדיוק אותו דבר.
קייפופ הרבה יותר מגוון, הרבה יותר כיף, אפשר לשמוע את השירים במשך חודשים ולא נמאס מהם, (אני מקשיבה רק שנתיים, אז אני לא יכולה לומר על שנים).
אנונימית
אין קשר זה פשוט פופ בקוריאנית..
אין שום דבר מיוחד בקייפופ שלהקשיב לו אומר שיש לך "ראש פתוח"... זאת לא מוזיקה שונה, פשוט מתאימה לסגנון והתרבות הקוריאנית. זה כמו שמוזיקה בספרדית מתאימה לסגנון והתרבות הספרדית, ואותה כנראה יותר אנשים אוהבים מאשר את התרבות הקוריאנית.
כמובן שלהקשיב להרבה סוגי מוזיקה זה באמת שמירה על ראש פתוח אבל להגיד את זה על קייפופ רק כי זה קייפופ לא הופך את זה ל"פתיחות למוזיקה חדשה"
ובתור אחת שמקשיבה גם לפופ וגם לקייפופ (ובתכלס יותר לקייפופ), מה שאת אומרת לגבי פופ ממש לא נכון, יש המון סגנונות והמון סוגים של מוזיקה תחת זאנר ה"פופ", זה שאת לא מכירה ממש כי את לא מקשיבה להרבה ולא מתחברת, לא אומר שזה לא קיים
כמובן שלהקשיב להרבה סוגי מוזיקה זה באמת שמירה על ראש פתוח אבל להגיד את זה על קייפופ רק כי זה קייפופ לא הופך את זה ל"פתיחות למוזיקה חדשה"
ובתור אחת שמקשיבה גם לפופ וגם לקייפופ (ובתכלס יותר לקייפופ), מה שאת אומרת לגבי פופ ממש לא נכון, יש המון סגנונות והמון סוגים של מוזיקה תחת זאנר ה"פופ", זה שאת לא מכירה ממש כי את לא מקשיבה להרבה ולא מתחברת, לא אומר שזה לא קיים
שואלת השאלה, תביני שיש דבר כזה טעם במוזיקה וזה ייחודי לא כולם אוהבים אותם הדברים.
זה כמו שאני אגיד למישהו שלא אוהב רוק" אם תשמע את זה במשך חודשים אתה תאהב".
לא, הוא פשוט לא אוהב את זה.
זה כמו שאני אגיד למישהו שלא אוהב רוק" אם תשמע את זה במשך חודשים אתה תאהב".
לא, הוא פשוט לא אוהב את זה.
שואל השאלה:
^ התכוונתי לזה שבהשוואה לשירי פופ אני יכולה להקשיב לשירי קייפופ במשך חודשים ולא ימאס לי
העיקר להוציא מההקשר, אתם יודעים לעשות את זה הכי טוב באתר
ולא זה לא פופ בקוריאנית בפעם המאה!! זה לא מגניב להיות בורים.
^ התכוונתי לזה שבהשוואה לשירי פופ אני יכולה להקשיב לשירי קייפופ במשך חודשים ולא ימאס לי
העיקר להוציא מההקשר, אתם יודעים לעשות את זה הכי טוב באתר
ולא זה לא פופ בקוריאנית בפעם המאה!! זה לא מגניב להיות בורים.
קישורים מצורפים:
אנונימית
אבל הסרטון ששלחת רלוונטי גם לפופ ולמוזיקה מערבית, לא הכל זה רק "פופ קופצני" "היפהופ" ו"שירי מסיבה" או לא יודעת איך תקראי לזה,
יש בדיוק אותו מבחר של זאנרים וסגנונות של מוזיקה מערבית כמו שיש בסרטון הזה
יש בדיוק אותו מבחר של זאנרים וסגנונות של מוזיקה מערבית כמו שיש בסרטון הזה
כן
שואל השאלה:
נו באמת אבל אתם מכלילים ואומרים שכל הקייפופ נשמע אותו דבר וזה פשוט פופ רק בקוריאנית
תעשו לי טובה אתם רק מחפשים להוכיח שאתם כאילו מבינים במוזיקה.
נו באמת אבל אתם מכלילים ואומרים שכל הקייפופ נשמע אותו דבר וזה פשוט פופ רק בקוריאנית
תעשו לי טובה אתם רק מחפשים להוכיח שאתם כאילו מבינים במוזיקה.
אנונימית
טוב...
מישהו אחד בתגובות אמר שכל הקייפופ נשמע אותו דבר? לא
אז למה סתם להאשים ולרדת בחזרה על אנשים? ואחר כך את נעלבת כשמישהו יורד על קייפופ... זה קצת לא הגיוני
אז למה סתם להאשים ולרדת בחזרה על אנשים? ואחר כך את נעלבת כשמישהו יורד על קייפופ... זה קצת לא הגיוני
שואל השאלה:
מי יורד על אנשים? מה נסגר עם האתר הזה למה כולם חושבים שיורדים עליהם כל היום. אתם לא באמת יודעים לנהל דיון
קודם כל מוציאים דברים מההקשר ואני יודעת שזה בכוונה אז אל תשחקו לי אותה שאני כותבת לא ברור
ואז כשמסבירים לכם אתם ממשיכים להתעקש שזה בדיוק כמו פופ כלומר שזה לא משהו שונה וייחודי
מי יורד על אנשים? מה נסגר עם האתר הזה למה כולם חושבים שיורדים עליהם כל היום. אתם לא באמת יודעים לנהל דיון
קודם כל מוציאים דברים מההקשר ואני יודעת שזה בכוונה אז אל תשחקו לי אותה שאני כותבת לא ברור
ואז כשמסבירים לכם אתם ממשיכים להתעקש שזה בדיוק כמו פופ כלומר שזה לא משהו שונה וייחודי
אנונימית
אוי את מתישה
שואל השאלה:
אני מתישה? טוב בסדר
שגעתם אותי כבר עם זה נמאס לי מהאתר הזה
כל פעם מוציאים אותי לא בסדר. באמת שזה מגעיל מה שאתם עושים.
אני מתישה? טוב בסדר
שגעתם אותי כבר עם זה נמאס לי מהאתר הזה
כל פעם מוציאים אותי לא בסדר. באמת שזה מגעיל מה שאתם עושים.
אנונימית
פאק זה אחד הדברים הכי אווילים ששמעתי, אילו שטויות בשם תחתוניו של מרלין
שואל השאלה:
בסדר יאללה הרסתם את השאלה כמו תמיד
ביי
בסדר יאללה הרסתם את השאלה כמו תמיד
ביי
אנונימית
ביי?
אני חושב שגם בלאק מטאל פגאני מעיד על רמת
פתיחות גבוהה ורצון לנסות דברים חדשים
כמו להקריב עז למשל
איזה רצון קייפופ יגרום לי?
לגלח את הזקן ולגדל פוני?
או להגיד אהיאואהו קיאמואהטהי
פתיחות גבוהה ורצון לנסות דברים חדשים
כמו להקריב עז למשל
איזה רצון קייפופ יגרום לי?
לגלח את הזקן ולגדל פוני?
או להגיד אהיאואהו קיאמואהטהי
seggsibunny השאלה בדיוק בשבילך
היא חושבת שמי שאוהב קיפופ הוא בעל ראש פתוח
כאילו אם את גם חושבת שזה מעיד על חכמה שאת מקשיבה לזה ורצון להיפתח לדברים חדשים לאחרים שאת לא מכירה
שואל השאלה:
אני חושבת שזה עוזר לך להיפתח לדברים חדשים בגלל שיש הרבה מגוון ונגיד אפשר לשמוע באותו אלבום כל מיני סגנונות שלא היית מחפש ומקשיב להם ולהקות שונות יוצרות סגנונות שונים של מוזיקה בתוך העולם הזה שקוראים לו בכלליות קייפופ
endstufe
כמה שטויות אפשר לדבר
וכן גם בלאק מטאל מעיד על רמת פתיחות גבוה, מה זה קשור כל שאר הדברים שכתבת?
אני חושבת שזה עוזר לך להיפתח לדברים חדשים בגלל שיש הרבה מגוון ונגיד אפשר לשמוע באותו אלבום כל מיני סגנונות שלא היית מחפש ומקשיב להם ולהקות שונות יוצרות סגנונות שונים של מוזיקה בתוך העולם הזה שקוראים לו בכלליות קייפופ
endstufe
כמה שטויות אפשר לדבר
וכן גם בלאק מטאל מעיד על רמת פתיחות גבוה, מה זה קשור כל שאר הדברים שכתבת?
אנונימית
זה מעיד על טעם לא טוב במוזיקה
חחח מת^
זה מוזיקה מאוד נגישה ופשוטה לאנשים עם אינטליגנציה נמוכה
שואל השאלה:
אני אמרתי שרק אנשים ששומעים קייפופ יש להם ראש פתוח? אתם יכולים לא להסכים עם זה שזה ספציפי מדי..
אמרתי כבר שגם אפשר לשמוע מטאל וזה גם מעיד על ראש פתוח ואולי זה לא קשור רק למוזיקה
אני כבר מרגישה טוב
vampyr
הדבר היחיד שמעיד על אינטליגנציה נמוכה זה לומר שאנשים שאוהבים סגנון מסוים יש להם אינטליגנציה נמוכה. להקשיב לקייפופ או לרוק או מזרחית או מטאל או לא אכפת לי מה אתם אוהבים לא מעיד על רמת אינטיליגנציה.
אני אמרתי שרק אנשים ששומעים קייפופ יש להם ראש פתוח? אתם יכולים לא להסכים עם זה שזה ספציפי מדי..
אמרתי כבר שגם אפשר לשמוע מטאל וזה גם מעיד על ראש פתוח ואולי זה לא קשור רק למוזיקה
אני כבר מרגישה טוב
vampyr
הדבר היחיד שמעיד על אינטליגנציה נמוכה זה לומר שאנשים שאוהבים סגנון מסוים יש להם אינטליגנציה נמוכה. להקשיב לקייפופ או לרוק או מזרחית או מטאל או לא אכפת לי מה אתם אוהבים לא מעיד על רמת אינטיליגנציה.
אנונימית
^^^נכון
מוזיקה לא מעידה על ראש פתוח^^
זהו אני אשמע קיפופ כל החיים ויהיה לי את הראש הכי פתוח בעולם
זהו אני אשמע קיפופ כל החיים ויהיה לי את הראש הכי פתוח בעולם
^לי אחרי שאני אקשיב לזה יהיה ראש פתוח כי אני ארצה להתאבד עם רובה
חחח^
לא
זה רק סגנון מוזיקה
זה רק סגנון מוזיקה
שואל השאלה:
vampyr
אז אל תקשיב לא הבנתי מה אתה רוצה... למה אתם מתנהגים כאילו מישהו מכריח אתכם לאהוב קייפופ באתר הזה?
vampyr
אז אל תקשיב לא הבנתי מה אתה רוצה... למה אתם מתנהגים כאילו מישהו מכריח אתכם לאהוב קייפופ באתר הזה?
אנונימית
מה קשור ראש פתוח^ עדיין לא הבנתי
^^כי זה מצחיק
לא בכלל לא
שואל השאלה:
לא הבנתי מה מצחיק
נו הסברתי בתגובה למעלה וגם כתבתי שאולי זה לא קשור בהכרח דווקא לקייפופ ואולי זה הפוך אני לא יודעת
לא הבנתי מה מצחיק
נו הסברתי בתגובה למעלה וגם כתבתי שאולי זה לא קשור בהכרח דווקא לקייפופ ואולי זה הפוך אני לא יודעת
אנונימית
^אז על מה השאלה פה אם זה לא קשור?
כאילו אם זה לא קשור אז למה פתחת את השאלה?
כאילו אם זה לא קשור אז למה פתחת את השאלה?
איך אפשר להיפתח יותר בעזרת מוזיקה?
נראה לי אתם חיים באשליות
נראה לי אתם חיים באשליות
מה המוזיקה עושה שאתם כל כך נפתחים לדברים? באמת לא הבנתי
לא???
שואל השאלה:
אמרתי שאולי זה קשור ואולי לא, אני לא יודעת. באופן אישי הטענה שלי זה שנגיד מישהו אוהב לשמוע קייפופ והוא שונא מוזיקת רוק לדוגמה, לא מוכן לנסות להקשיב
ופתאום הלהקה שהוא אוהב מוציאה אלבום חדש ויש בו שירים שאפשר להחשיב אותם בתור מוזיקת רוק וככה הוא נחשף למוזיקה חדשה בגלל שהוא הקשיב לאלבום של להקה שהוא אוהב
או שהייתה תקופה לא יודעת אם עדיין שהוציא שירי רטרו כאלה בסגנון דיסקו שנות ה70-80 וזה בטח חשף אנשים למוזיקה חדשה ולסגנון חדש כי במילא מקשיבים כבר לאלבום שהלהקה הוציאה
או אפילו בלדות או ג'אז למשל, שזה היה יותר פופולרי פעם דווקא בקייפופ לפי מה שאני יודעת
מה שאני אומרת פה שזה עוזר לקבל מוזיקה חדשה כשזה מגיע באופן שהוא פחות מודע כזה.
אמרתי שאולי זה קשור ואולי לא, אני לא יודעת. באופן אישי הטענה שלי זה שנגיד מישהו אוהב לשמוע קייפופ והוא שונא מוזיקת רוק לדוגמה, לא מוכן לנסות להקשיב
ופתאום הלהקה שהוא אוהב מוציאה אלבום חדש ויש בו שירים שאפשר להחשיב אותם בתור מוזיקת רוק וככה הוא נחשף למוזיקה חדשה בגלל שהוא הקשיב לאלבום של להקה שהוא אוהב
או שהייתה תקופה לא יודעת אם עדיין שהוציא שירי רטרו כאלה בסגנון דיסקו שנות ה70-80 וזה בטח חשף אנשים למוזיקה חדשה ולסגנון חדש כי במילא מקשיבים כבר לאלבום שהלהקה הוציאה
או אפילו בלדות או ג'אז למשל, שזה היה יותר פופולרי פעם דווקא בקייפופ לפי מה שאני יודעת
מה שאני אומרת פה שזה עוזר לקבל מוזיקה חדשה כשזה מגיע באופן שהוא פחות מודע כזה.
אנונימית
מה שכתבת אפילו לא קשור^
וחוץ מזה יש סוגי להקות, לכל להקה יש סגנון, הן לא ישנו סגנון פתאום ויש לי רק אחוז אחד אז אני נאלץ לסגור, ביי
וחוץ מזה יש סוגי להקות, לכל להקה יש סגנון, הן לא ישנו סגנון פתאום ויש לי רק אחוז אחד אז אני נאלץ לסגור, ביי
לא
כל הזמן נחשפים לסגנונות מוזיקה שונים, יש כאלה שמתחברים, יש כאלה שלא
אין משהו בקייפופ שהוא מיוחד, או שונה מאוד, יש כאלה שאוהבים את הסגנון, שיהנו. יהיו שיגידו שזה יכול להעיד סתם על הצטרפות לטרנד, אבל בסופו של דבר זה עולם של מוזיקה.
ומה שכתבת, זה נכון לכל דבר, גם אם אני אשמע את חנן בן ארי, ואז הוא יחליט להוציא שיר פופ, או רוק, או ג'אז או מזרחית, אני אשמע כי אני אוהב לשמוע אותו, לא רק בקייפופ
ושואלת השאלה, את מקסימה
כל הזמן נחשפים לסגנונות מוזיקה שונים, יש כאלה שמתחברים, יש כאלה שלא
אין משהו בקייפופ שהוא מיוחד, או שונה מאוד, יש כאלה שאוהבים את הסגנון, שיהנו. יהיו שיגידו שזה יכול להעיד סתם על הצטרפות לטרנד, אבל בסופו של דבר זה עולם של מוזיקה.
ומה שכתבת, זה נכון לכל דבר, גם אם אני אשמע את חנן בן ארי, ואז הוא יחליט להוציא שיר פופ, או רוק, או ג'אז או מזרחית, אני אשמע כי אני אוהב לשמוע אותו, לא רק בקייפופ
ושואלת השאלה, את מקסימה
זה מוזיקה פשוטה לאנשים עם אינטלגנציה נמוכה.
שלא נדבר בהופעות מטאל שלך יש בקהל מלא משוגעים שצובעים את הפנים ושמים פירסינג בכל הפנים וצורחים כאילו זה הופעה בגיהנום ועוד מדבר על מעריצי קייפופ.
שלא נדבר בהופעות מטאל שלך יש בקהל מלא משוגעים שצובעים את הפנים ושמים פירסינג בכל הפנים וצורחים כאילו זה הופעה בגיהנום ועוד מדבר על מעריצי קייפופ.
אני מפיק -_-
שואל השאלה:
החיים ענבים
תודה רבה :) וכן זה באמת נכון לכל דבר, אני מסכימה איתך
החיים ענבים
תודה רבה :) וכן זה באמת נכון לכל דבר, אני מסכימה איתך
אנונימית
^^^^^אף פעם לא היית בהופעת מטאל
קייפופ זה לא פופ בקוריאנית.. זו מוזיקה פופולרית בקוריאה.
אנונימית
ויש לי שאלה לחובבי הקייפופ
אם נניח לא אהבתם רוק, ואז הלהקה שאתם אוהבים הוציאה שיר רוק
אתם תלכו לשמוע גם שירי רוק אחרים שהם לא קייפופ? תהיו כנים
כי אם לא, אז לא קרה פה כלום בעצם, אנשים אוהבים להקה, ולא משנה איזה סגנון הלהקה תשיר, אנשים ימשיכו לאהוב את הלהקה שלהם, זה לא באמת עוזר להיפתח.
אם כן אז מקסים
אם נניח לא אהבתם רוק, ואז הלהקה שאתם אוהבים הוציאה שיר רוק
אתם תלכו לשמוע גם שירי רוק אחרים שהם לא קייפופ? תהיו כנים
כי אם לא, אז לא קרה פה כלום בעצם, אנשים אוהבים להקה, ולא משנה איזה סגנון הלהקה תשיר, אנשים ימשיכו לאהוב את הלהקה שלהם, זה לא באמת עוזר להיפתח.
אם כן אז מקסים
תן לי לספר לך משהו, אני קניתי כרטיס להופעה של megadeth בארץ, וזאת אחת מלהקות המטאל שהן התשתית של כל המטאל שקיים כיום, רוב האנשים שם כמו שתיארתי.
שואל השאלה:
כנראה שכן
אני בכלל הקשבתי לרוק לפני שהתחלתי להקשיב לקייפופ.
כנראה שכן
אני בכלל הקשבתי לרוק לפני שהתחלתי להקשיב לקייפופ.
אנונימית
מגהדת' לא "צורחים כאילו זה הופעה בגיהנום"
שואל השאלה:
כן רוק זה באמת מדהים
כן רוק זה באמת מדהים
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה שלחתי הודעה :
סבבה שלחתי הודעה :
אנונימית
אני מת מה לא
זה סתם טרנד
זה סתם טרנד
לא'
אנונימית
לא
ממש לא, למה רק קייפופ?!
כל ניסיון מעיד על רמת פתיחות גבוהה ורצון לנסות דברים חדשים, קייפופ זה ליטרלי פופ בשילוב קוראנית עם מושגים ותוארי הכרה שונים, ולפני שאתם יוצאים עליי הקשבתי לכמה שירי קייפופ ולא אהבתי אותם, לא לא אהבתי אותם בגלל שזה סגנון "חדש" או "מוזר" לא התחברתי לזה כי זה שמח וקופצני מדי
ואני יכולה להגיד בדיוק את מה ש*את* חושבת על קייפופ רק על מטאל, למרות שבניגוד לקייפופ יש הבדלים בין רוק ומטאל
כל ניסיון מעיד על רמת פתיחות גבוהה ורצון לנסות דברים חדשים, קייפופ זה ליטרלי פופ בשילוב קוראנית עם מושגים ותוארי הכרה שונים, ולפני שאתם יוצאים עליי הקשבתי לכמה שירי קייפופ ולא אהבתי אותם, לא לא אהבתי אותם בגלל שזה סגנון "חדש" או "מוזר" לא התחברתי לזה כי זה שמח וקופצני מדי
ואני יכולה להגיד בדיוק את מה ש*את* חושבת על קייפופ רק על מטאל, למרות שבניגוד לקייפופ יש הבדלים בין רוק ומטאל
אהה לא
^^^אז מה אם לא "חקרתי" את הסגנון הזה, ניסיתי לאהוב אבל זה לא קרה, מה את רוצה שאני יכריח את עצמי להקשיב למשהו שאני לא אוהבת, ובאמת שמה יש לחקור, זה לא איזה פריט היסטורי עתיק
לגמרי להפך(:
קייפופ זה סגנון מוזיקה שחוזר על עצמו כל הזמן הוא ממש לא יצירתי וסתם משעמם בעיני היוצרים של המוזיקה בקייפופ לרוב בכלל לא מביאים את הרגשות שלהם וזה מאוד עצוב בעיני שאנשים אוהבים סגנון כלכך משעמם
לא, אין קשר. זה בסך הכל סגנון מוזיקה.
זה לא ממש אומר משהו על הבן אדם.
זה לא ממש אומר משהו על הבן אדם.
שואל השאלה:
אני אוהבת את זה בגלל שזה לא משעמם, אם קייפופ היה משעמם לא הייתי אוהבת[
אנשים שאומרים שקייפופ משעמם לא מכירים שירים
זה באמת הסגנון האחרון שאפשר לקרוא לו משעמם
אני אוהבת את זה בגלל שזה לא משעמם, אם קייפופ היה משעמם לא הייתי אוהבת[
אנשים שאומרים שקייפופ משעמם לא מכירים שירים
זה באמת הסגנון האחרון שאפשר לקרוא לו משעמם
אנונימית
army forever
אני יכולה להגיד לך שפופ אני כן שומעת (אומנם שירים מאוד ספציפיים אבלל עדיין מקשיבה לכמה) ובין מה שאני שומעת למה שטני לא אוהבת יש הבדל ענק (לפחות בשבילי), נגיד בשבילי שיר פופ ריקני הוא כמו קייפופ
אני יכולה להגיד לך שפופ אני כן שומעת (אומנם שירים מאוד ספציפיים אבלל עדיין מקשיבה לכמה) ובין מה שאני שומעת למה שטני לא אוהבת יש הבדל ענק (לפחות בשבילי), נגיד בשבילי שיר פופ ריקני הוא כמו קייפופ
מטאליסט גאה אני אוהב אותך
שואל השאלה:
אף אחד לא שמע את כל שירי הקייפופ כי זה בלתי אפשרי
כל שבוע יוצאים איזה 50 שירים חדשים של להקות שונות
אף אחד לא שמע את כל שירי הקייפופ כי זה בלתי אפשרי
כל שבוע יוצאים איזה 50 שירים חדשים של להקות שונות
אנונימית
^^^שמעתי פה ושם וזאת מוזיקה לניאנדרטלים, ולא בקטע המגניב.
שואל השאלה:
^^ תקשיב זה מביך. באמת.
לרדת על אנשים זה מביך.
^^ תקשיב זה מביך. באמת.
לרדת על אנשים זה מביך.
אנונימית
^^^מעריצי קיי פופ הם לא אנשים
שואל השאלה:
הוא סתם מנסה לעצבן לא להתייחס אליו.
הוא סתם מנסה לעצבן לא להתייחס אליו.
אנונימית
לא
זה פופ גנרי רק בשפה אחרת
זה פופ גנרי רק בשפה אחרת
^^^^^אני לא זה ששומע קיי פופ
^^^^^גם, אני לא זה ששומע קיי פופ
i purple you
ברור שלא שמעתי את כל שירי הקייפופ!
זה שאין לי חברות לא אומר שאני עד כדי כך משועממת חסרת חיים שאוהבת לבזבז את זמנה!!
ברור שלא שמעתי את כל שירי הקייפופ!
זה שאין לי חברות לא אומר שאני עד כדי כך משועממת חסרת חיים שאוהבת לבזבז את זמנה!!
שואל השאלה:
טוב הבנו שאתה לא שומע קייפופ, רוצה פרס? די לחפור כבר
טוב הבנו שאתה לא שומע קייפופ, רוצה פרס? די לחפור כבר
אנונימית
אם אנשים שומעים קייפופ שיהנו זה סתם עוד ז'אנר ואני לא מבין למה אנשים הופכים את זה לשטן או לאלוהים
למה אתם נכנסים לריבים על טעם במוזיקה? זוכרים את המשפט מהגן על טעם ועל ריח אין להתווכח? זה כמו שתריבו על אם חסה זה טעים או לא. לא צריך לשים קייפופ על פדיסטול ולהתפלל לזה אבל גם לא צריך להיות מגעיל לאנשים רק בגלל שהם אוהבים את הז'אנר.
זה לא הטעם שלי בשום צורה אבל אני לא עומד לתקוף ולהיות מגעיל לאנשים שזה כן.
למה אתם נכנסים לריבים על טעם במוזיקה? זוכרים את המשפט מהגן על טעם ועל ריח אין להתווכח? זה כמו שתריבו על אם חסה זה טעים או לא. לא צריך לשים קייפופ על פדיסטול ולהתפלל לזה אבל גם לא צריך להיות מגעיל לאנשים רק בגלל שהם אוהבים את הז'אנר.
זה לא הטעם שלי בשום צורה אבל אני לא עומד לתקוף ולהיות מגעיל לאנשים שזה כן.
מניחה שגם אחד יותר לא ממש משנה, לא באתי לפה כדאי לרדת על קייפופ ולהגיד שהוא גרוע, אני רק הבעתי דעה
^^^^^^^הקטע זה שאכפת לי מכם וממה שאתם עושים לעצמכם, וזה מזיק לכם מאוד. נא חדלו אם אתם רוצים לשרוד את הברירה הטבעית.
שואל השאלה:
בסדר בגלל שמשתמש בסטיפס אמר שזה מזיק אני מפסיקה לשמוע קייפופ.
בסדר בגלל שמשתמש בסטיפס אמר שזה מזיק אני מפסיקה לשמוע קייפופ.
אנונימית
^^^^^את יודעת משהו על החיים שלי שיש לך את הזכות להגיד שאני חסרת חיים? לא אין לך כי את לא מכירה אותי אז תפסיקי, אני הבעתי את דעתי בדיוק כמו שאת מביע את דעתך
שואל השאלה:
vampire angel אם היית קוראת תשובות קודמות הייתי רואה שהתייחסתי גם לקטע של הרוק ומטאל שזה גם אפשרי וזה לא ספציפי רק לקייפופ
במקרה הזה שאלתי על קייפופ
מוזמנים לשאול גם על רוק ומטאל ואיך זה פותח לאנשים את הראש
vampire angel אם היית קוראת תשובות קודמות הייתי רואה שהתייחסתי גם לקטע של הרוק ומטאל שזה גם אפשרי וזה לא ספציפי רק לקייפופ
במקרה הזה שאלתי על קייפופ
מוזמנים לשאול גם על רוק ומטאל ואיך זה פותח לאנשים את הראש
אנונימית
^^^^^לא רק אני, גם רופאים יגידו לך. זהו ידע מדעי טבעי פסיכולוגי פיזיולוגי סוציולוגי סקסולוגי אנטומי אורגני ידוע.
שואל השאלה:
סבבה פעם הבאה שאני אלך לרופא אני אשאל אותו על המוזיקה שאני שומעת. תודה על ההמלצה!
סבבה פעם הבאה שאני אלך לרופא אני אשאל אותו על המוזיקה שאני שומעת. תודה על ההמלצה!
אנונימית
^^בשמחה
למה אתם חושבים שמישהו שם עליכם? אני אשמע קייפופ כי אני אוהבת ומי אתם שתגידו לי להפסיק? יאללה תתקדמו
אנונימית
^^^אנחנו חושבים את זה כי אתם ממשיכים לענות
^^לא. כי אתה פא^ינג לא מפסיק לנסות לשכנע פה אנשים שמי ששומע קייפופ הוא לא בן אדם
מה לעז^אזל יש לך
מה לעז^אזל יש לך
אנונימית
^טעם טוב יותר במוזיקה
כן ומישהו ביקש ממך להגיד לי מה לשמוע?
אנונימית
שואל השאלה:
אין דבר כזה טעם יותר טוב במוזיקה. זאת לא תחרות.
אין דבר כזה טעם יותר טוב במוזיקה. זאת לא תחרות.
אנונימית
^^זאת לא תחרות זאת עובדה
אתה זה שממשיך לענות ברצינות למישהו שאומר בציניות את הדעות הכי מפגרות עלי אדמות
חחח
שואל השאלה:
טוב זה היה ברור מההתחלה שסתם ניסית לעצבן... במקרה שלי זה לא עבד לך
אבל תודה שגרמת לי לצחוק חחח
טוב זה היה ברור מההתחלה שסתם ניסית לעצבן... במקרה שלי זה לא עבד לך
אבל תודה שגרמת לי לצחוק חחח
אנונימית
אתה רוצה שאגלה לך משהו? אתה לא חייב לאהוב כל מה שאחרים אוהבים
וזה שאתה לא אוהב משהו לא אומר שאתה צריך לרדת עליו
אתה יודע מה זה כבוד לפחות? לכל בן אדם מגיע כבוד וגם לעצמך, אז אשמח שתכבד את עצמך ותפסיק לרדת על סגנון שמישהו אחר אוהב כמו משועמם.
אם לא תכבד אחרים אל תצפה שהם יכבדו אותך
וזה שאתה לא אוהב משהו לא אומר שאתה צריך לרדת עליו
אתה יודע מה זה כבוד לפחות? לכל בן אדם מגיע כבוד וגם לעצמך, אז אשמח שתכבד את עצמך ותפסיק לרדת על סגנון שמישהו אחר אוהב כמו משועמם.
אם לא תכבד אחרים אל תצפה שהם יכבדו אותך
אנונימית
ההפך
"לקטול לך תצורה"
באטל ראפ ג' 3
באטל ראפ ג' 3
פשוט לנסות דברים חדשים כן אבל אם לא אוהבים קייפופ אחרי שמנסים זה לא אומר כלום
^^^^מי את חושבת שאת יחתיכת אפסית
לא.
שטויות
לא.
זה לא פאקינג קשור
בשם תחתוניו של מרלין והשערות הדוקרות שצומחות לו על ה_*****
פתיחות ראש, בסדר, אם כבר אז אופרה! מוזיקה קלאסית, בלאק מטאל.
בסדר,זה מצריך האזנה והבנה של המוסיקה, זה ראש פתוח.
אבל קיפופ? לעזאזל,אין לי בעיה עם קיפופ מחורבן אבל נמאס לי שכל מי שאוהב את זה חושב שכולם בורים ואןהבים מוסיקה עלובה, זה ג'אנר מוזיקה פשוט ותו לא
בשם תחתוניו של מרלין והשערות הדוקרות שצומחות לו על ה_*****
פתיחות ראש, בסדר, אם כבר אז אופרה! מוזיקה קלאסית, בלאק מטאל.
בסדר,זה מצריך האזנה והבנה של המוסיקה, זה ראש פתוח.
אבל קיפופ? לעזאזל,אין לי בעיה עם קיפופ מחורבן אבל נמאס לי שכל מי שאוהב את זה חושב שכולם בורים ואןהבים מוסיקה עלובה, זה ג'אנר מוזיקה פשוט ותו לא
שואל השאלה:
באמת שלא בא לי להגיב אבל מי אמר שאתם שומעים מוזיקה עלובה? ומה הקשר, למה כדי להתחיל בכלל לשמוע קייפופ צריך לבוא עם ראש פתוח גם ולא לפסול את זה ישר כי זה בקוריאנית וזה "מוזר".
זה שאפשר לומר את זה גם על אופרה וגם על מטאל זה לא אומר שזה לא יכול להיות נכון גם לקייפופ וכבר הסברתי למעלה איך זה עוזר להיחשף לסגנונות חדשים
באמת שלא בא לי להגיב אבל מי אמר שאתם שומעים מוזיקה עלובה? ומה הקשר, למה כדי להתחיל בכלל לשמוע קייפופ צריך לבוא עם ראש פתוח גם ולא לפסול את זה ישר כי זה בקוריאנית וזה "מוזר".
זה שאפשר לומר את זה גם על אופרה וגם על מטאל זה לא אומר שזה לא יכול להיות נכון גם לקייפופ וכבר הסברתי למעלה איך זה עוזר להיחשף לסגנונות חדשים
אנונימית
את המצאת שזה עוזר
אין לזה שום ביסוס
וקוראנית זה לא מוזר, פשוט מוזיקה בקוראנית כמו ביטיאס למשל פשוט לא הטעם של הרבה אנשים.
שואלת השאלה
הרגע המצאת את זה שלשמוע מוזיקת קייפופ תעזור לנו להיפתח יותר לסגנונות אחרים
כשאת ממציאה דבר כזה מטומטם את מצפה לא לחטוף ביקורת?
הרגע המצאת את זה שלשמוע מוזיקת קייפופ תעזור לנו להיפתח יותר לסגנונות אחרים
כשאת ממציאה דבר כזה מטומטם את מצפה לא לחטוף ביקורת?
קייפופ לא ממש מחדש כלום והוא דיי דומה לrnb של שנות ה2000.
אני לא הולך להגיד עכשיו שkpop זה רע אבל זה ממש לא חדש וזה ממש לא נראלי מראה על פתיחות כלפי מוזיקה.
אם כבר מוזיקה אסיאתית שנותנת פתיחות לדעתי זה jpop.
זו חוויה שונה לגמרי ממה שהולך במיינסטרים ואני בחיים לא ראיתי אפילו קצת משהו דומה לזה במערב וזה גם מתפרש על כל כך הרבה ז'אנרים שונים.
יש להיות פתוח למוזיקה בשפה זרה ויש להיות פתוח לז'אנרים ואלו שני דברים שונים
אני לא הולך להגיד עכשיו שkpop זה רע אבל זה ממש לא חדש וזה ממש לא נראלי מראה על פתיחות כלפי מוזיקה.
אם כבר מוזיקה אסיאתית שנותנת פתיחות לדעתי זה jpop.
זו חוויה שונה לגמרי ממה שהולך במיינסטרים ואני בחיים לא ראיתי אפילו קצת משהו דומה לזה במערב וזה גם מתפרש על כל כך הרבה ז'אנרים שונים.
יש להיות פתוח למוזיקה בשפה זרה ויש להיות פתוח לז'אנרים ואלו שני דברים שונים
אנונימי
בדיוק
שואל השאלה:
אבל על מה אתם מבקרים אותי? לא אמרתי את זה בתור עובדה, אמרתי מה שאני חושבת
זה שאתם לא מסכימים זה בסדר, אבל לא הבנתי למה ישר לתקוף.
אז בסדר אז טעיתי מה אתם רוצים שאני אעשה לא הבנתי גם אחרי שאני מסבירה אתם חוזרים על אותם טיעונים.
אבל על מה אתם מבקרים אותי? לא אמרתי את זה בתור עובדה, אמרתי מה שאני חושבת
זה שאתם לא מסכימים זה בסדר, אבל לא הבנתי למה ישר לתקוף.
אז בסדר אז טעיתי מה אתם רוצים שאני אעשה לא הבנתי גם אחרי שאני מסבירה אתם חוזרים על אותם טיעונים.
אנונימית
מה זה קייפופ
אנונימי
שואל השאלה:
כן גם אוהבים גם לא לקרוא או שהם עושים את זה בכוונה שמתעלמים ממה שאני כותבת וזה באמת מגעיל. זה גם לא רק בשאלה הזאת קורה, כמעט בכל שאלה אנשים מתעלמים ממה שבאמת כתוב וממציאים משמעויות נסתרות.
מוזיקה פופולרית בקוריאה
כן גם אוהבים גם לא לקרוא או שהם עושים את זה בכוונה שמתעלמים ממה שאני כותבת וזה באמת מגעיל. זה גם לא רק בשאלה הזאת קורה, כמעט בכל שאלה אנשים מתעלמים ממה שבאמת כתוב וממציאים משמעויות נסתרות.
מוזיקה פופולרית בקוריאה
אנונימית
שואלת השאלה, את אמרת את זה כעובדה
שואל השאלה:
טוב עזבי אם את חושבת ככה תהני מה יש לי להתווכח איתך ולנסות להסביר לך
זה באמת מיותר כי את לא תקראי מה שאני כותבת
לילה טוב
טוב עזבי אם את חושבת ככה תהני מה יש לי להתווכח איתך ולנסות להסביר לך
זה באמת מיותר כי את לא תקראי מה שאני כותבת
לילה טוב
אנונימית
לא אשקר, ניסוח השאלה הורג אותי כל פעם
אני חושבת שבכל סגנון מוזיקה יש דבר כזה כאילו אני התחלתי לשמוע כזה רוק לייט והיה לאיזה הלהקה שאהבתי שיר ראפ כזה ומאז אני מאוהבת בראפ והיפ-הופ בכללי אז יש את זה בכל מקום באמת!
עריכה: ובכלל נפתחתי לעולם חדש לגמרי של מוזיקה ודרך זה הכרתי כלכך הרבה מוזיקאים ולהקות וסגנונות חדשים שבכלל לא ידעתי שקיימים
עריכה: ובכלל נפתחתי לעולם חדש לגמרי של מוזיקה ודרך זה הכרתי כלכך הרבה מוזיקאים ולהקות וסגנונות חדשים שבכלל לא ידעתי שקיימים
כל המעריצי קייפופ כאן הורגים אותי
אל תחשבו שאם אתם מקשיבים למוזיקה הזאתי אתם האנשים הכי איכותיים בעולם
אתם מקשיבים למוזיקה ז ב ל אז לא לשחק לי פה משחקים של החברה הגבוהה
אל תחשבו שאם אתם מקשיבים למוזיקה הזאתי אתם האנשים הכי איכותיים בעולם
אתם מקשיבים למוזיקה ז ב ל אז לא לשחק לי פה משחקים של החברה הגבוהה
אתם פשוט מגעילים אותי רציני. זה לא ייאמן השנאה הזאת שיש לכם למוזיקה הזאת באלוהים מה אכפת לכם מה אני שומעת
"טעם חרא במוזיקה" לפחות אני מכבדת טעם של אחרים בניגוד אליך
"טעם חרא במוזיקה" לפחות אני מכבדת טעם של אחרים בניגוד אליך
אנונימית
תשמעי קייפופ עד מחר
אבל שלא יעלה לך לראש מאמי
כי מספיק אתם לא איזה אייטם נדיר
חבו של בנות בגיל 12 שיורדות על 4 כל פעם שהן רואות בן עם שיער ורוד אז מספיק
אבל שלא יעלה לך לראש מאמי
כי מספיק אתם לא איזה אייטם נדיר
חבו של בנות בגיל 12 שיורדות על 4 כל פעם שהן רואות בן עם שיער ורוד אז מספיק
"להיתפס לכל טרנד"? אני מאוד מצטערת לעדכן אותך אבל אני הכרתי את המוזיקה הזאת מהיוטיוב ולא משום מקום אחר אז איפה הטרנד פה? למה נראלכם שאני אשכרה אפסיק לשמוע כי אמרתם שזה לא מגניב. ולמה אתה^ חושב שאני חושבת שאם אני שומעת קייפופ זה הופך אותי להיות מגניבה ואיכותית?
זה כמו שאנשים שומעים מוזיקה בספרדית. ואתם אומרים להם משהו? אני בטוחה שלא, אז למה כאן צריך להעיר?
"מה יש לכם להתלהב מזה" שמעת את המושג טעם שונה? לא לכולם יש טעם כמוך אם חשבת שכן, זכותי לאהוב משהו שונה ממה שאתה אוהב
"צ'הצו צ'האיה" זה כבר גזענות, וזה מגעיל להגיד דבר כזה.
ואנשים שמתכוונים להגיד שאנחנו מתמסכנים, תחסכו ממני. אני פשוט לא מבינה למה כל פעם כשיש שאלה על קייפופ צריך לרדת למקומות האלו של "זה חרא מוזיקה", כי זה פא^ינג לא הנושא.
זה כמו שאנשים שומעים מוזיקה בספרדית. ואתם אומרים להם משהו? אני בטוחה שלא, אז למה כאן צריך להעיר?
"מה יש לכם להתלהב מזה" שמעת את המושג טעם שונה? לא לכולם יש טעם כמוך אם חשבת שכן, זכותי לאהוב משהו שונה ממה שאתה אוהב
"צ'הצו צ'האיה" זה כבר גזענות, וזה מגעיל להגיד דבר כזה.
ואנשים שמתכוונים להגיד שאנחנו מתמסכנים, תחסכו ממני. אני פשוט לא מבינה למה כל פעם כשיש שאלה על קייפופ צריך לרדת למקומות האלו של "זה חרא מוזיקה", כי זה פא^ינג לא הנושא.
אנונימית
כן. בקייפופ נמצאים הרבה סגנונות מוזיקליים. זה מעיד על פתיחות לתרבות הקוריאנית ובטח לעוד תרבויות
באותו הנושא: