4 תשובות
fifi
נטורל הסגול הזה עם הלבן
חחח באתי לכתוב נטורל ופנטן
שואל השאלה:
^^^כןן יש לי את ה50%גלייז ו50%קרם
והוא ממש טוב אבל אני רוצה קצת לגוון
^^^כןן יש לי את ה50%גלייז ו50%קרם
והוא ממש טוב אבל אני רוצה קצת לגוון
אנונימית
באותו הנושא: