106 תשובות
צאחולת
פיק מי
ערסים וצאחלות שיש בשפע
ילדים מתנשאים
צאחלות
בנות שמורידות אותי ליד בניםם
צאחלות
בנות שמורידות אותי ליד בניםם
ערסים
את הילדה הצומי הזאת שמסתובבת על הבנים
אנונימית
בעיקר להטבים וילדי סנטר
אנונימי
ילדי סנטר גם
את החסרי טאקט
הכוונה מצטרפים כי אם כן יש דמות שציירתי בראש שלי היא מושא השנאה הכי גדול שלי ואם הוא יהיה קיים ויבוא אני אשבור אותו מכות על היום הראשון
ילדים שרואים אנימה וצועקים באקה ימאטה קודסאי זה בסדר שיראו מה שנם רוצים אבל זה לא צריך להיות בצעקות או ברגע שנותנים למישהו מכה
כולם.
להטבים
אנונימי
ילדי וילדות פיקמי, ערסים וצ'אחלות.
לא בקטע רע הם פשוט תמיד מציקים לי.
לא בקטע רע הם פשוט תמיד מציקים לי.
שואל השאלה:
כן אני קצת לא מעודכן..
מה זה פיק מי? :-
כן אני קצת לא מעודכן..
מה זה פיק מי? :-
אנונימי
ילדה שמורידה מבנות אחרות ומתחנפת לבנים
כולם
את כולם
את החננות ממופ"ת ואת הילדי סנטר. לא מבין מה הבעיה שלכם עם צ'אחלות, חבורת מתנשאים. אתם לא יותר טובים...
the boyz(אם אתם מבינים לאיזה ילדים)
צאחלות
ערסים
אימו
פיק מי
קיצור יש מספיק ילדים שאפשר להיפטר מהם
צאחלות
ערסים
אימו
פיק מי
קיצור יש מספיק ילדים שאפשר להיפטר מהם
את הילדים שגרועים במתמטיקה ולא יודעים לעשות שימוש במשפט היינה לצורך מציאת גבולות של פונקציות.
מה הבעיה עם להטבים אנונימים זכרי אלפא שכמותכם
צאחלות
את האובססיבית להארי פוטר, אין לי שום בעיה עם הסרט פשוט משום מה כל האנשים שפגשתי שאובססיבים להארי פוטר הם ילדים מעצבנים
יאיי מינוסים
יאיי מינוסים
גם את הילד שעדיין תקוע ב"חיידקי בנות" ושבנות זה איכס
את כל הילדי פסטיגל
את הילדים המגעילים
את כולם ואני חושבת שכבר שאלו את השאלה הזאת מלפני כמה זמן
פיק מי וצאחלות
כולם בלי יוצא מין הכלל
מה אכפת לכן מבנות פיק מי אם הן רוצות להיות ככה עם בנים שיהיו
אנונימי
בהלם מהתגובות כאן מה יש לכם מלהטבים
ערסים שגונחים בשיעור
את המתנשאת של הכיתה.
ולא הבנתי מה הבעיה עם "הלהטבים" מה יש לתגובות פה-
ולא הבנתי מה הבעיה עם "הלהטבים" מה יש לתגובות פה-
צאחלות
ערסים
אוי שוטים שלא פתחו ספר מימיהם וחושבים שהם עדיפים על חנונים מקסימים[אכן יש כזו קטגוריה]
ערסים
אוי שוטים שלא פתחו ספר מימיהם וחושבים שהם עדיפים על חנונים מקסימים[אכן יש כזו קטגוריה]
ילדה ספציפים אחת .
צור השבור
מה הבעיה שלך עם ילדות מכיתת מופ"ת...
מסתבר שמלא ילדות צאחלות שלחו לך הודעה באינסטגרם
מה הבעיה שלך עם ילדות מכיתת מופ"ת...
מסתבר שמלא ילדות צאחלות שלחו לך הודעה באינסטגרם
^הן רעות(לפחות אצלי).
ילדי סנטר וכאלה שמזדהים כטרנסים למרות שהם בני 13
אנונימי
^אני אפילו לא אתחיל לפרט את הטעות בתשובה הזאת-
צאחלות,מתנשאים,שתלטנים
כל השכבה שהם ערסים וצאחלות שחיים בסרט שהם יותר טובים ממישהו
במיוחד איזה מישהי שאני שונאת, והמורה המכשפה שמכריחה אותי לצאת לטיולים
במיוחד איזה מישהי שאני שונאת, והמורה המכשפה שמכריחה אותי לצאת לטיולים
עולה מאוקראינה
את הסאחים/נחושים
הזאתי שחייה בסרט שהיא יכולה לצאת על אנשים על איך שהם נחרטים ואז חמש דקות אחריי כשהיא רוצה להיפגש עם מישהו אומרת שזה בצחוק
צאחלות ופרחות
הערסים הדוקרים והנודרים
את הג'ינג'י והפדופיל
ילדי צופים
את ליטרלי כל השכבה שלי
ילדים שצועקים הייל סייטן כול פעם שאני עוברת במסדרון
אנונימית
כל החברות בנים האלה שתקועים בגיל 8
כ ו ל ם .
ערסים
צ'אחלות
פיקמי
הילדים האלה שמנסים להצחיק בכוח אבל בפועל סתם מציקים ומעצבנים
האלה שמזייפים מחלות נפשיות בשביל תשומת לב(באופן מפתיע יש המון כאלו וזה נוראי, זה לא מקור לתשומת לב וזה עצוב)
והילדים שעומדים באמצע האוטובוס ועושים תנועות של אנימה וקולות וצעקות של אנימה, בכנות זה קצת מפחיד
צ'אחלות
פיקמי
הילדים האלה שמנסים להצחיק בכוח אבל בפועל סתם מציקים ומעצבנים
האלה שמזייפים מחלות נפשיות בשביל תשומת לב(באופן מפתיע יש המון כאלו וזה נוראי, זה לא מקור לתשומת לב וזה עצוב)
והילדים שעומדים באמצע האוטובוס ועושים תנועות של אנימה וקולות וצעקות של אנימה, בכנות זה קצת מפחיד
אני מעדיף לא לחשוב עליהם בכלל, אך בריונים.
היפרבולה, אתה מדבר על גבול של פונקציה לפי היינה ואתה בן 17? אני מציע לך ללמוד קצת יותר מתמטיקה לפני שאתה משוויץ.
היפרבולה, אתה מדבר על גבול של פונקציה לפי היינה ואתה בן 17? אני מציע לך ללמוד קצת יותר מתמטיקה לפני שאתה משוויץ.
צחלות ערסים פיק מי
אנונימית
את ה"חברות" שלי.
נמאס לי להעמיד פנים שאני שמחה לידן, כדי שחס וחלילה לא אהרוס את התדמית של "החברה שמקשיבה לכולם אבל אף אחד לעולם לא יקשיב לה".
נמאס לי להעמיד פנים שאני שמחה לידן, כדי שחס וחלילה לא אהרוס את התדמית של "החברה שמקשיבה לכולם אבל אף אחד לעולם לא יקשיב לה".
אנונימית
להט"ב
ילדי סנטר
אקסית אנורקסית שגילתה שהיא נבגדה, אין לי כח לשיימינג.
ילדי סנטר
אקסית אנורקסית שגילתה שהיא נבגדה, אין לי כח לשיימינג.
אנונימי
אנשים נושמים.
^^שאני יבין היה לך כולכך חשוב לציין את זה שהיא אנורקסית?
כן
הבנות המפגרות האלה שחושבות את עצמן כאילו מה הן
צ'אחלות
והבנות המגעילות האלו שתמיד יש להן מה להעיר
כאילו שיתעסקו בעניינים שלהן ??!
אויי אך אני שונאת את המתיפיפות האלו עם הטונה לק ג'ל ..... :/
צ'אחלות
והבנות המגעילות האלו שתמיד יש להן מה להעיר
כאילו שיתעסקו בעניינים שלהן ??!
אויי אך אני שונאת את המתיפיפות האלו עם הטונה לק ג'ל ..... :/
כמעט את כולם
את כל אלה שהולכות וסורקות אותך במבט
כאילו הן יותר טובות
כאילו הן יותר טובות
כל השכבה שלי ליטרלי רק צ'אחלות,ערסים ופיק מי
צ'אחלות, ערסים, כלבות: בנות שעושות מה שבנים אומרים להם אפילו אם זה בציניות. שאלה כמעט כולם בתכל'ס
יש לי רשימה שלמה;
1) את הערסים
2) את הצ'אחלות
3) את הילדים ה"קטנים" שעוד תקועים באיכס בנות
4) את הילדים שחושבים שהם הכי מגניבים ושכולם אוהבים אותם, אבל בעצם כולם שונאים אותם
5) _וזה הכי גרוע_ את הילדים הסוטים ברמות שכל מה שמעניין אותם זה @_# ו- @#&+*
1) את הערסים
2) את הצ'אחלות
3) את הילדים ה"קטנים" שעוד תקועים באיכס בנות
4) את הילדים שחושבים שהם הכי מגניבים ושכולם אוהבים אותם, אבל בעצם כולם שונאים אותם
5) _וזה הכי גרוע_ את הילדים הסוטים ברמות שכל מה שמעניין אותם זה @_# ו- @#&+*
בנות שמורידות איתי כדי שיהיה להן חברות !
אנונימית
צאחלות
סנוביות
אלה שחושבות שהם רמה מעל כולם.
ילדי סנטר (סורי מי שילד סנטר אל תקחו ללב)
סוטים
סנוביות
אלה שחושבות שהם רמה מעל כולם.
ילדי סנטר (סורי מי שילד סנטר אל תקחו ללב)
סוטים
אנונימית
יש ילדי סנטר מגניבים
ילדות צארלולה,ערסים וצאחלות
שואל השאלה:
אנונימית מה עשיתי שאת שונאת אותי?..
אנונימית מה עשיתי שאת שונאת אותי?..
אנונימי
אני לא שונאת אותך פשוט אנלא אוהבת את הילדים האלו עם כל האיפור השחור בפנים והלבוש לובשות גרביונים....
אנונימית
מורים להיסטוריה
שואל השאלה:
אנונימית האחרונה אני לא יודע אם זו את, אבל אם לא הייתה כאן מישהו באחרונות שענו שהיא לא רוצה לראות אותי שנה הבאה בבית הספר.
(זה לא שאת באמת יכולה להכיר בן אדם ספציפי על שאלה אחת שהוא רשם..)
(לא נפגעתי אני פשוט רוצה לדעת)
אנונימית האחרונה אני לא יודע אם זו את, אבל אם לא הייתה כאן מישהו באחרונות שענו שהיא לא רוצה לראות אותי שנה הבאה בבית הספר.
(זה לא שאת באמת יכולה להכיר בן אדם ספציפי על שאלה אחת שהוא רשם..)
(לא נפגעתי אני פשוט רוצה לדעת)
אנונימי
כל אלה שנמצאים בלהט"ב.
זה קרינג'
זה קרינג'
אנונימי
כל הכיתה שלי
צאחלות, ערסים
פיק מי
פוזאיסטים
צעקנים
פיק מי
פוזאיסטים
צעקנים
את עצמי
שואל השאלה:
אני מלטף קיפודים
למה אתה לא רוצה לראות שנה הבאה את עצמך?
אני מלטף קיפודים
למה אתה לא רוצה לראות שנה הבאה את עצמך?
אנונימי
הוא לא רוצה להסתכל במראה
האלה שמנסים למצוא צומי על ידי זה שם עושים סטלבט על ילדים אחרים וגם בכללי אנשים מתנשאים, כאלה שמנסים להיראות חזקים או מגניבים על ידי זה שהם עושים סטלבט או הופכים ילדים אחרים לבדיחה (ויש עוד פשוט לא זוכר)
שואל השאלה:
אנונימי מגניב מאוד
אני לא ראיתי/ידעתי ששאלו את זה.
פשוט רשמתי בתקווה שיענו כי רציתי לראות מה אנשים חושבים.
אנונימי מגניב מאוד
אני לא ראיתי/ידעתי ששאלו את זה.
פשוט רשמתי בתקווה שיענו כי רציתי לראות מה אנשים חושבים.
אנונימי
ילדים מהכיתה שלי וילדים מהשכבה שלי שאני מכירה והם מכירים אותי בעזרת השם (וזה יהיה נחמד אם לא יהיו ילדים מהבית ספר שלי איתי בכיתה בכלל אבל זה לא אפשרי..)
אני עולה לתיכון :(
אני עולה לתיכון :(
כולם.
את כולם-
צאחלות ופיק מי
את החבורת ילדים שלא באמת שונאים אותי או מכירים אותי מהכיתה שלי
ומישהי שאובססיבית אליי ולא מבינה שאני רוצה לנתק קשר אפילו שאמרתי לה בפנים שאני רוצה לנתק קשר
ואת המורה שלי שחושבת שאני עצלנית ולא משקיעה כי היא בכלל לא יודעת מה עובר עליי ומניחה הנחות
בנוסף היא לא יודעת לדבר הכל בצעקות
את הילדים שאיתי במגמה שכל פעם שאני עולה לבמה רק גורמים לי לחוסר ביטחון מוחלט ורק מחכים שאני אעלה כדי לראות איך אני אפשל.
את חסרי הטאקט שחושבים שהם מחמיאים לך ואחר כך את בוכה בשרותים
את הילדים שהופכים סבל לתחרות. לא אכפת לי שאתם סובלים יותר ממני אני עדיין סובלת.
המעצבנים שמתאספים סביבי בכל פעם שאני לבד אפילו כשאמרתי "אני רוצה להיות לבד" כדי להרגיש טוב עם עצמם ושהם "חברים טובים"
הילדה הזאת שכל פעם דוחפת בדיחות דיכאון ואובדנות בכל משפט. אבל לא מוכנה ללכת כבר לפסיכולוג.
זה שראש החבורה ומתנשא מעליי אפילו שמי הוא בכלל
אלו מהמגמה השנייה שלי שבה אני היחידה שלא מבינה את החומר כי הם כולם חכמים.
את המורה שלי למתמטיקה שכל הזמן צועקת עליי וכועסת למה אני לא שואלת אותה דברים שאני לא מבינה. וכשאני אני שואלת היא מתעצבנת ואומרת שאני שואלת שאלות מטומטמות.
את המורה שלי לאזרחות שבמקרה גם היועצת (שכל היועצות בעולם בהריון) שמשחקת אותה פסיכולוגית ותמציא לך בעיה רק כדי שתהיה לה עבודה.
אם רק היה אפשר ללמוד ללא מורים או אינטראקציה חברתית :')
ואממ....זהו בערך
ומישהי שאובססיבית אליי ולא מבינה שאני רוצה לנתק קשר אפילו שאמרתי לה בפנים שאני רוצה לנתק קשר
ואת המורה שלי שחושבת שאני עצלנית ולא משקיעה כי היא בכלל לא יודעת מה עובר עליי ומניחה הנחות
בנוסף היא לא יודעת לדבר הכל בצעקות
את הילדים שאיתי במגמה שכל פעם שאני עולה לבמה רק גורמים לי לחוסר ביטחון מוחלט ורק מחכים שאני אעלה כדי לראות איך אני אפשל.
את חסרי הטאקט שחושבים שהם מחמיאים לך ואחר כך את בוכה בשרותים
את הילדים שהופכים סבל לתחרות. לא אכפת לי שאתם סובלים יותר ממני אני עדיין סובלת.
המעצבנים שמתאספים סביבי בכל פעם שאני לבד אפילו כשאמרתי "אני רוצה להיות לבד" כדי להרגיש טוב עם עצמם ושהם "חברים טובים"
הילדה הזאת שכל פעם דוחפת בדיחות דיכאון ואובדנות בכל משפט. אבל לא מוכנה ללכת כבר לפסיכולוג.
זה שראש החבורה ומתנשא מעליי אפילו שמי הוא בכלל
אלו מהמגמה השנייה שלי שבה אני היחידה שלא מבינה את החומר כי הם כולם חכמים.
את המורה שלי למתמטיקה שכל הזמן צועקת עליי וכועסת למה אני לא שואלת אותה דברים שאני לא מבינה. וכשאני אני שואלת היא מתעצבנת ואומרת שאני שואלת שאלות מטומטמות.
את המורה שלי לאזרחות שבמקרה גם היועצת (שכל היועצות בעולם בהריון) שמשחקת אותה פסיכולוגית ותמציא לך בעיה רק כדי שתהיה לה עבודה.
אם רק היה אפשר ללמוד ללא מורים או אינטראקציה חברתית :')
ואממ....זהו בערך
אנונימית
אמא שך
את הערס צעצוע שאני רואה אותו כל הזמן בהפסקות
כולם
הערסים
המורות
הכל
הערסים
המורות
הכל
את המורים ...
כולם
לא רוצה בכלל לראות בית ספר
כנראה שחצי מהשכבה שלי :>
את הילדות שהולכת עם מחשוף כאילו הן בבר ואת הערבים שמתאגדים ומעשנים בהפסקה.
אנונימית
אף אחד מהם (חוץ מחברות שלי)
כולם
את עצמי
מה אתם רוצים בואו לא בא לי לראות ילדי סנטר על הבוקר סליחה באמת
ערסים וצאחלות שצורחים במסדרון
היי אני האנונימית אני פשוט לא אוהבת את הילדים סנטר
הומופובים(חצי מהתגובות)
ערסים סימפים וכולי
ערסים סימפים וכולי
אנונימי זה ששואל את השאלה איזה בית ספר אתה?
סימפים מצחיקים אם אתה מסתכל על ההתנהגות שלהם מהצד
באותו הנושא: