4 תשובות
לא. אם השוטר שיחרר את הבן אדם הוא לא יקבל דוח. אם שוטר התנועה נתן דוח אז הוא קיבל דוח, פשוט מאוד.
4AM
שואל השאלה:
אבל שוטר לא רושם אזהרה בכללי במערכת?
ותודה על התגובה
אנונימי
לגבי זה אני לא יודע.
4AM
דבר ראשון אם אים תמרור שאוסר פרסה אז מותר לעשות פרסה. דבר שני אם הוא נתן דוח הוא מחוייב ליידע אבל בכל מקרה אם הןא היה חושב שזאת עברה הןא לא היה מסכם טת זה באזהרה זה היה דוח וזה גפ היה שולל לו אל הרישיון או מאריך לו טת הנהג חדש כי לעשות פרסה איפה שאסור זה עבירה חמורה ולנהג חדש לא מוחלים על עבריוצ כאלו