8 תשובות
כי זה יפה
כי השאר צעקני ומוזר מידי
שואל השאלה:
יש עוד צבעים
אנונימית
את האמת היא שאני בכלל לא שם לב ללק בציפורניים חוץ ממתי שהוא לבן. זה מושך תעין פשוט
4AM
אני מעגיף אדום או כחול חח
כי זה פשוט
ולא צועק
כי לנו לא אכפת מלק ולבן זה הצבע הכי נקי ופשוט
לא רק בנים