5 תשובות
כן! זה ככה לכולם נראלי..
כן
אנונימי
כן:/
קורה הרבה בזמן האחרון:/
אני מאמינה שלכולם זה קורה.. אין מה לעשות צריך להתגבר ולהמשיך!
כע: (
באותו הנושא: