8 תשובות
שואל השאלה:
^יש לך את הנעל הזאת? את מדברת מניסיון?
יודעת אבל נראה לי זה משתנה
חברות שלי 38 ולקחו במידה שלהן לאחת זה היה קטן לשניה זה היה טוב
קחי מידה מעל
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם:)
מידה שלך זה טוב
מידה מעלייך תקחי
הכי הכי גרוע שימי ספידה
אני בכללי מידה 39 40 וקניתי מטורקיה אז לקחתי 41 וזה דווקא סבבה
אנונימית
יש לי את הגבוהות נחשב? לקחתי חצי מידה מעל