10 תשובות
שואל השאלה:
אני לא עייפה בכלל!!
אנונימית
שואל השאלה:
שתיתי מלא עדיין איכשהו כמה דקות אחרי זה כל פעם בא לי ואני שותה אבל הבטן פשוט מקרקרת
אנונימית
תשתי מים זה ממלא,ותנסי לשלוט על הרעב שלך,אפילו שאת רעבה
אז מה לכי למיטה ועזבי את הטלפון
ודיי עם הסימני קריאה כבר מאוחר יזמינו לך משטרה על הרעש
אנונימית
תנסי ללכת לישון
תשתי הרבה מים וזה ימלא לך את הבטן
לכי לישון
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איזה רעש אחי אני לא עייפה קמתי מאוחר רצח אני הולכת לישון בסביבות 10 בבוקר
אנונימית
שואל השאלה:
הסתדרתי אני לא רעבה יותר!!
אנונימית