9 תשובות
עדיף לך לא לקחת כדור אבל תחשבי שעכשיו הוא נח
זה קרה גם לי,
זה לא יעבור בקלות.
זה איכאב לך לתמיד.
אבל אני בטוחה שהחתול שלך לא ירצה שתיפלו לדיכאון,
אז אתם יכולים לאכול גלידה ולצפות בסרטונים לנחם את עצמכם,
זה יעבור בסופו של דבר.
אבל זה קשה
זה לא יעבור בקלות.
זה איכאב לך לתמיד.
אבל אני בטוחה שהחתול שלך לא ירצה שתיפלו לדיכאון,
אז אתם יכולים לאכול גלידה ולצפות בסרטונים לנחם את עצמכם,
זה יעבור בסופו של דבר.
אבל זה קשה
שיט אני ממש עצוב בשבילך..
זה נשמע כמו תחליף אבל זה ממש לא !
את חייבת עוד חתול שימלא מקום שנאבד
זה נשמע כמו תחליף אבל זה ממש לא !
את חייבת עוד חתול שימלא מקום שנאבד
אנונימי
שואל השאלה:
כבר אמרו לי את זה אני לא רוצה שום חתול אחר אני רוצה את החתול שלי אם גם יהיה חתול חדש בבית אני מרגישה שאני לא אוהב אותו כמו שאהבתי אותו
כבר אמרו לי את זה אני לא רוצה שום חתול אחר אני רוצה את החתול שלי אם גם יהיה חתול חדש בבית אני מרגישה שאני לא אוהב אותו כמו שאהבתי אותו
אנונימית
שואל השאלה:
גם אין לי חשק לחתול אחר פשוט אין את הרצון הזה לא יודעת הרצון היחידי זה החתול שלי אבל זה לא אפשרי להחזיר אותו לכן זה מתסכל אותי ממש
גם אין לי חשק לחתול אחר פשוט אין את הרצון הזה לא יודעת הרצון היחידי זה החתול שלי אבל זה לא אפשרי להחזיר אותו לכן זה מתסכל אותי ממש
אנונימית
תנסי אולי חתול אומנה..ולראות אם זה יעזור
אנונימי
וואי מבינה נחומי
היה לי חתול שמת במרץ בדרך ממש נוראית.
זאת לא הייתה אשמתי או אשמת אף אחד בבית אבל עד היום אני מרגישה כאילו אני לקחתי בזה חלק כי לא הייתי בבית. כמה ימים לאחר מכן, אנחנו הבאנו עוד חתול הביתה, וזה פשוט עזר בצורה מדהימה. כמובן שזה לא יחליף את החתול הקודם, המטרה של החתול החדש הוא לא להוות תחליף, אבל זה באמת עזר לפצע הזה להחלים יותר מהר. היה לי ממש קשה להתגבר על המוות שלו כי זה כאילו לאבד את הילד שלך, נגיד החתול שלי אפילו לא היה בן שנה (11 חודשים), וגם בהתחשב בעובדה שהמוות הזה היה קשה מאוד ומיותר מאוד והיה יכול להימנע ממש בקלות... את אולי לא תחשבי ככה בהתחלה וגם אני הייתי ככה, אבל באמת באמת כדאי להביא עוד חתול. את אפילו לא מבינה איך זה עוזר.
זאת לא הייתה אשמתי או אשמת אף אחד בבית אבל עד היום אני מרגישה כאילו אני לקחתי בזה חלק כי לא הייתי בבית. כמה ימים לאחר מכן, אנחנו הבאנו עוד חתול הביתה, וזה פשוט עזר בצורה מדהימה. כמובן שזה לא יחליף את החתול הקודם, המטרה של החתול החדש הוא לא להוות תחליף, אבל זה באמת עזר לפצע הזה להחלים יותר מהר. היה לי ממש קשה להתגבר על המוות שלו כי זה כאילו לאבד את הילד שלך, נגיד החתול שלי אפילו לא היה בן שנה (11 חודשים), וגם בהתחשב בעובדה שהמוות הזה היה קשה מאוד ומיותר מאוד והיה יכול להימנע ממש בקלות... את אולי לא תחשבי ככה בהתחלה וגם אני הייתי ככה, אבל באמת באמת כדאי להביא עוד חתול. את אפילו לא מבינה איך זה עוזר.
קרה לי, זה קשה מאוד. לפעמים את מרגישה כאילו החיית מחמד שלך היא הילד שלך, ממש ככה, ואף אחד לא רוצה לאבד ילד. תישארי חזקה כי בכי לא יחזיר אותו, עם כמה שזה עצוב לחשוב על זה בכי לא יחזיר אותו! תנסי כמה שיותר לחשוב מחשבות חיוביות ואולי גם תשקלי להביא חתול חדש הביתה, זה מה שאני עשיתי אחרי שהחתולה שלי מתה הבאנו אחת חדשה והיא מדהימה! תישארי חזקה בשביל עצמך כדי שלא תשקעי לעצב יותר. ואם את צריכה את יכולה לדבר איתי בפרטי ולפרוק ולספר על כמה שיותר חוויות שהיו לך עם החתול הזה.
3>
3>