6 תשובות
ישמע קלישאה
אבל מתוך ניסיון ושהייה במצב כמו שלך
כן זה יהיה מאוד קשה
אבל המתח הסקרנות והרצון שלך לפגוש אותו
זה מה שיגרום לך לעשות את זה בסופו של דבר
אם כיף לך איתו בשיחות וידאו יהיה כיף גם במציאות פשוט תביני ששניכם בלחץ ושאם הוא מתקשר כנראה הוא מעוניין בך והכל טוב .. ^^^מסכימה
סמכי עליו
לא לא את לא, בהתחלה הלב שלך יתפוצץ ואז יהיה לך כיף, מניסיון אני אומרת
זה יזרום
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת אנימות^^
אנונימית