קניתי יד מעץ של ציור אנטומיה (היד הזאת שעשויה מעץ ואפשר להזיז את המפרקים)
אבל אני לא מצייר, קניתי אותה להיות מחזיק לטבעות שלי!! יש לכם רעיונות איך לצבוע אותה שתהיה מגניבה? חשבתי על סתם לצבוע בצבע זהב ואולי לבקש מאח שלי לצייר עליה משהו אבל אני אשמח לעוד רעיונות תודה מראש!!!! 3> ובביו שלי יש דברים שאני אוהב אם זה יעזור לכם לחשוב על רעיונות