3 תשובות
מאיזו בחינה "עדיף?"
מבחינת משחקים: פלייסטיישן, יש להם הרבה משחקים שלצערי אין על האקסבוקס שהם נורא טובים (כמו spiderman, god of war, death stranding ועוד מלא)
מבחינת איכות: אקסבוקס, לאקסבוקס יש איכות מדהימה והמשחקים שם נראים מבחינת גרפיקה הרבה יותר טוב משל פלייסטיישן.
יש גם גיימפאס (לאקסבוקס) וps + (לפלייסטיישן) שבשניהם אתה משלם כל חודש ומקבל מלא משחקים בחינם, אני אישית חושב שגיימפאס יותר טוב כי מה שפלייסטיישן מפספסים זה שיש הרבה משחקים פחות מוכרים בגיימפאס שאף אחד לא היה משלם עליהם והם פשוט מדהימים (לדוגמא psychonauts שזה פשוט מדהים וגם dragon quest xi שזה משחק נורא טוב אם אתה אוהב משחקי הרפתקה, כוח החברות, jrpg ואור נגד החושך סוג של משחק בלי לעשות את זה ילדותי מדי ונורא מרגש) בזמן שבps + יש רק את המשחקים הפופולרים והמוכרים כמו המשחקים שהזכרתי (שבטח הרוב כבר קנו אותם)
מבחינת איכות: אקסבוקס, לאקסבוקס יש איכות מדהימה והמשחקים שם נראים מבחינת גרפיקה הרבה יותר טוב משל פלייסטיישן.
יש גם גיימפאס (לאקסבוקס) וps + (לפלייסטיישן) שבשניהם אתה משלם כל חודש ומקבל מלא משחקים בחינם, אני אישית חושב שגיימפאס יותר טוב כי מה שפלייסטיישן מפספסים זה שיש הרבה משחקים פחות מוכרים בגיימפאס שאף אחד לא היה משלם עליהם והם פשוט מדהימים (לדוגמא psychonauts שזה פשוט מדהים וגם dragon quest xi שזה משחק נורא טוב אם אתה אוהב משחקי הרפתקה, כוח החברות, jrpg ואור נגד החושך סוג של משחק בלי לעשות את זה ילדותי מדי ונורא מרגש) בזמן שבps + יש רק את המשחקים הפופולרים והמוכרים כמו המשחקים שהזכרתי (שבטח הרוב כבר קנו אותם)
פלייסטיישן יש יותר משחקים
באותו הנושא: