4 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת במשקל , אבל תודה ^^
זה לא משמין ואין דבר כזה מאכל משמין הכל עניין של איזון
את פשוט שבעת אז זה גורם לך להרגיש ש"התפוצצת" אבל את ממש לא צריכה להרגיש רע עם עצמך זה לא סוף העולם את סהכ אוכלת נכון
חוץ מזה שלא אכלת כמעט כלום היום וזה מסוכן.. תתחילי לאזן
עריכה: טעות שלי לא קראתי טוב חשבתי שאת רוצה לרדת במשקל.. פשןט תאכלי מאוזן
הדבר היחיד שאת צריכה לשנות זה את המחשבה שלך,מה שאכלת היום ממש לא מספיק לשום בנאדם,והדיאטה שלך נראית קיצונית מאוד אז כדאי לעשות כמה שינויים כי זה ממש לא יביא אותך לאן שאת רוצה.דבר שני,זה שאת שבעה כל הזמן סותר לחלוטין את זה שאת שמנה,כי השובע התמידי מראה שיש לך קיבה קטנה ועם קיבה כזאת לא הגיוני להשמין
זה לא משמין ואין לך למה להרגיש שמנה תאהבי את עצמך כמו שאת ותאכלי כי זה טוב וטעים:)