5 תשובות
אחי זה קורה
תעשה תשובה ותמשיך לשמור
תזכור - תשובה מעל הכל
אולי תקבל על עצמך משהו
אח יקר, רואים איך היצר הרע מדבר מבין האצבעות שלך שכתבו את השורות האלו.
תנשום עמוק, תירגע, לא קרה כלום, הרצף הזה לא קדוש.
אשריך שאתה מצטער על פספוס מצווה! אך אתה צריך לתעל את הצער הזה להתחזקות בה ולא חס ושלום להישבר ממנו.

אם עדיין ממש קשה לך - תזכה יהודי היום להניח תפילין, ובוודאי שירחמו עליך מן השמיים.
וכמובן שתלך להניח עכשיו ותקרא קריאת שמע בכוונה גדולה.
אחי תסתכל על השנתיים ברצף שהנחת לא על היום שפספסת.המחשבה שלך לא נכונה, היום ששכחת מראה שאתה בן אדם ובורא עולם שם בנו את מידת השכחה כדי להזכיר לנו את זה.אז אל תיקח את זה קשה מדי ,העיקר שהכוונה שלך הייתה לשם שמיים ומעכשיו אולי תזכור אפילו יותר טוב בזכות זה
זו הדרך של היצר, לגרום לנו להיות עצובים ולהרגיש נחותים. תזכור שעצבות נצרכת רק אם יש בה תועלת ואם לא זה רק נועד כדי להפיל אותנו. הגבורה היא בכל זאת להמשיך. מאחל לך שלא תוותר אף פעם!
האמת שהדיכאון יותר גרוע מלא להניח, אם אתה עושה תשובה אין לך מה לדאוג כי השם סולח

לגבי לעזוב הכל -
דמיין מצב שאתה בכיתה בשיעור ובטעות הטלפון שלך מצלצל, מה עושים? מכבים ומתנצלים
מה דעתך על אדם שאומר ''אם הטלפון שלי צלצל אין לי מה לשמור עוד'' (כמו שאמר 'אחר') - ולכן ישחק פורטנייט על פול ווליום יריות וצעקות באמצע השיעור?

אדם שטעה - צריך לתקן, לא לקלקל עוד...