20 תשובות
למסור אותו לידיים אוהבות, אם את רוצה כסף לכי לעבוד
תביאי לי
שואל השאלה:
מלחך פנכה^^ למה שאמסור כלב ב12 אלף? ולמה שאלך לעבוד אם אני יכולה להשיג 15 אלף בשנייה
אנונימית
אני הייתי ממליצה למסור. אם את באמת רוצה למכור זו החלטה שלך, רק אל תמכרי בהרבה כסף.
הייתי ממליצה למסור, אבל מה שאת מחליטה אם את רוצה למכור
זה היה בסרקזם
אבל אם את מחליטה לא להבין צחוקים סבבה אני אדם של חתולים ואלפקות כלבים רק אם הם נראים כמו חתולים
שואל השאלה:
אני יודעת התכוונתי לראשון
אנונימית
שומעת בואי נרגע תביאי לי אותו בחינם ואני אדאג לשאר
שואל השאלה:
^^^^ממש כתבתי את השם משתמש שלו אחי
אנונימית
לא שמתי לב והוא צודק מה זה החרא הזה
למכור כלבים כאילו הם מוצר בסופר
שואל השאלה:
מה אתה רוצה מלא קונים ואי אפשר להשיג סוגים מסוימים מאימוץ אז למה שאמסור כלב ב12-15 אלף
אנונימית
קנית אותו בסכום כזה? כעיקרון ממליצה למסור בכל זאת כי כלבים לא קונים,אבל אם את בכל זאת רוצה למכור, ממליצה לך למכור אבל לא במחיר המלא, להוריד ולהתפשר עם הקונה, אבל כמובן לוודא שהמןכר הוא איש עם ידיים טובות ובית אוהב
שואל השאלה:
כן קניתי את הכלבה (אמא שלהם) ב15 אלף
כן ברור חשבתי להוריד לפחות לחצי מחיר אני לא רוצה להיות מאלה שלוקחים מעל 10 אלף לכלב זה מוגזם לדעתי
אנונימית
גם לדעתי. אולי אפילו תמכרי בארבע אלף?
שואל השאלה:
אולי עדיין לא יודעת בכמה הוא עדיין קטן אז לא נראלי שעכשיו אמכור אותו אולי עוד חודש חודשיים
אנונימית
כןכן, שיהיה לפחות בן שלוש חודשים, ועל המחיר כבר תיסגרי עם הקונה
תמכרי
זה לא שגרמתם לה להמליט בכוח
זה לא שעשיתם מהכלבים שלכם מפעל גורים בשביל כסף
שזאת הבעיה תכלס בקנייה ^

זה בא טבעי וגם הגורים צריכים בית!
זה גם הצלה אין הרבה הבדל בין לאמץ מבית ללקנות ההבדל זה הסכום של הלקוח זהו אבל בשניהם נותנים בסוף לגור בית ושוב זה בא טבעי אז אין בעיה בזה

זה כלב יקר תראי את המחירים פחות או יותר באינטרנט ותמכרי לפי זה
כן מציע לך לבקש על הכלבים סכום כסף מסוים,

כי:
מי שלא משלם לא -מעריך מה שהוא קיבל
הסיבה העיקרית היא כי הרבה אנשים בקיץ בעיקר זורקים כלבים לרחוב בצורה לא אנושית+דוחה+אגואיסטית לצערי------------לכן פה מי ש-ישלם הרבה יותר ירצה לשמור את הכלב לרוב