9 תשובות
שימי כרית חמה על הבטן
תשתי משהו חם
תרגישי טוב 3>>
תשתי משהו חם
תרגישי טוב 3>>
שימי כרית למה על הבטן או שתלכי לישון
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
לאלאלא אל תשתי דברים שמכילים קפאין זה מחמיר את הכאבים
שואל השאלה:
אוי מזל שאני לא אובבת קפה
אוי מזל שאני לא אובבת קפה
אנונימית
שימי כרית חמה, תשכבע על הבטן, תשתי משהו חם
תרגישי טוב3>>
תרגישי טוב3>>
לשתות נס חם או משקה חם מאוד עוזר ...
ללכת לישון ?
תנסי לשכב ולשים את הרגליים במקום גבוה, אולי תקחי מלא כריות אחת על השניה ועל זה תשימי את הרגליים, זה ממש עוזר.
באותו הנושא: