17 תשובות
לא.
אלו ערים סמוכות אך שונות.
אלו ערים סמוכות אך שונות.
לא
זה ערים ממש קרובות אחת לשניה
הגבול בינהם זה בערך הביג
זה ערים ממש קרובות אחת לשניה
הגבול בינהם זה בערך הביג
שואל השאלה:
אה זה אותו עיר?
אה זה אותו עיר?
אנונימית
כן
לאא
מדברת בתור נוף גלילית.
יש 2 ערים:
נצרת ונצרת עילית, שהן ממש קרובות אחת לשנייה.
נצרת זאת העיר הערבית הכי גדולה בארץ, ונצרת עילית זאת עיר רגילה (יש שם את מפעל עילית)
לנצרת עילית שינו את השם לנוף הגליל בין השאר בגלל הבלבול בין נצרת ונצרת עילית.
מדברת בתור נוף גלילית.
יש 2 ערים:
נצרת ונצרת עילית, שהן ממש קרובות אחת לשנייה.
נצרת זאת העיר הערבית הכי גדולה בארץ, ונצרת עילית זאת עיר רגילה (יש שם את מפעל עילית)
לנצרת עילית שינו את השם לנוף הגליל בין השאר בגלל הבלבול בין נצרת ונצרת עילית.
^ נצרת ונוף הגליל זה לא אותה העיר
נצרת עילית (נראלי ככה רושמים) ונוף הגליל זו אותה העיר פשוט שינו את השם
נצרת עילית (נראלי ככה רושמים) ונוף הגליל זו אותה העיר פשוט שינו את השם
^זה מה שאמרתי
^ נו כן אבל בערך רשמנו באותו הזמן אז לא ידעתי שאת רשמת גם
^אה אוקיי פשוט סימנת חץ למעלה וחשבתי שהתכוונת אלי כי אני הודעה מעליך
^ אה לא חחח התכוונתי למי ששאלה את השאלה
^כבר התבלבלתי לחלוטין חח
אני אפרוש לי
אני אפרוש לי
שואל השאלה:
^לא היא ערכה את התשובה שלה פעמיים היא לא יודעת בכלל.
^לא היא ערכה את התשובה שלה פעמיים היא לא יודעת בכלל.
אנונימית
^ מה?
פשוט הוספתי דברים לתגובה הראשונה שלי לא שניתי רק הוספתי
והוספתי דברים שאחרים לא אמרו
אני לא גרה שם אבל אני באמת מבינה את זה, אני באתי לנצרת כמעט כל שבוע פעם
עריכה: עכשיו שמתי לב שגם בכלל לא שיניתי רק הוספתי שחשבתי ששאלת משהו ולא עניתי על מה שהתכוונת ואז הבנתי שכן עניתי על מה שהתכוונת אז מחקתי
פשוט הוספתי דברים לתגובה הראשונה שלי לא שניתי רק הוספתי
והוספתי דברים שאחרים לא אמרו
אני לא גרה שם אבל אני באמת מבינה את זה, אני באתי לנצרת כמעט כל שבוע פעם
עריכה: עכשיו שמתי לב שגם בכלל לא שיניתי רק הוספתי שחשבתי ששאלת משהו ולא עניתי על מה שהתכוונת ואז הבנתי שכן עניתי על מה שהתכוונת אז מחקתי
כן אותו דבר
כן שינו תשם
לא. לא אותן ערים, הן פשוט קרובות אחת לשנייה.
שואל השאלה:
צקשיבי יש לך פיצול. את כן שינית וערכת כל שנייה, כל פעם כתבת תשובה אחרת ויש הוכחות בהיסטוריית עריכה. לא משנה זה רמה נמוכה הויכוח הזה.
צקשיבי יש לך פיצול. את כן שינית וערכת כל שנייה, כל פעם כתבת תשובה אחרת ויש הוכחות בהיסטוריית עריכה. לא משנה זה רמה נמוכה הויכוח הזה.
אנונימית
באותו הנושא: