11 תשובות
כיתה ט
לא את חייבת לעבור את הקורס פרחי מדא כדי להתנדב אבל נראה לי שההרשמה נסגרה לא בטוחה
(ובמידה ואת נרשמת יהיה לך כלום זמן ללמוד)
14
שואל השאלה:
^ רגע אני בוגרת ח
אם אני לא אעבור את הקורס הדיברת עליו אני לא אוכל להתנדב??
לא אמרו לי לשכבה שלי שום דבר על הקורס הזה
אנונימית
תסתכלי באתר של מדא בעיקרון השנה יש קורס חדש שנקרא פרחי מדא שצריך לעבור אותו בחופש לבוגרי ח
אנונימית
שואל השאלה:
^ אם אני נרשמת
אני לא יכולה להתחרט נכון?
אנונימית
^גם לנו לא
אנונימית
ההרשמה לא נסגרה ותלוי למתי את תרשמי בעיר שלי הכי מאוחר זה עוד שבועיים ונרשמתי שלשום אז יהיה לך מספיק זמן
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל אף אחד לא אמר לנו שום דבר על זה בבית ספר שלנו
אנונימית
את יכולה אבל אין החזר כספי ואת לא יכולה לשנות את התאריך של הקורס
ויש מלא בתי ספר שלא אמרו
^את תמיד יכולה לפרוש נראלי
אנונימית