19 תשובות
כן בכללי לצלם את עצמך לחברים או סטורי בוכה זה דיי מביך
כן
תראי לו במילים רוב הבנים חושבים שזה מביך ושסתם מחפשים צומי
הוא יעריך יותר אם תגידי לו שזה הפריע לך ומה
הפריע לך אבל זאת רק דעתי תעשי מה שאת חושבת לנכון
הוא יעריך יותר אם תגידי לו שזה הפריע לך ומה
הפריע לך אבל זאת רק דעתי תעשי מה שאת חושבת לנכון
שואל השאלה:
זה היה מוריד לכם אם בחורה הייתה שולחת לכם את זה, בנים?
זה היה מוריד לכם אם בחורה הייתה שולחת לכם את זה, בנים?
אנונימית
תעשי מה שבאלך אבל את שאלת אותנו אפ זה מביך אז ענינו
אני בת אבל בתור אחת שעשתה את זה לשני ידידים שלה (מקרים נפרדים) זה לא עוזר
אולי זה אחר כי זה מישהו שאת בקטע איתו אז זה יותר ייגע בו אבל כששלחתי לאחד מהם את זה הוא פשוט היה כזה מה יש לך והשני לא ידע מה להגיד כי באמת אין הרבה דרכים לאיך להגיב לזה
אולי זה אחר כי זה מישהו שאת בקטע איתו אז זה יותר ייגע בו אבל כששלחתי לאחד מהם את זה הוא פשוט היה כזה מה יש לך והשני לא ידע מה להגיד כי באמת אין הרבה דרכים לאיך להגיב לזה
קצת
שואל השאלה:
זה לא קשור ללבקש צומי, זה להראות כאב..
זה לא קשור ללבקש צומי, זה להראות כאב..
אנונימית
אבל את לא צריכה לצלם יענו להוכיח לו
את יכולה לכתוב לו פשוט שעצוב לך בגלל זה ואת מדוכאת, באמת. הטיפ הכי טוב ממני אלייך3>
את יכולה לכתוב לו פשוט שעצוב לך בגלל זה ואת מדוכאת, באמת. הטיפ הכי טוב ממני אלייך3>
שואל השאלה:
אבל זה לא מעניין אותו, הוא טוען שאני מתנהגת אליו מסריח והוא פשוט לא רוצכ לשמוע ממני יותר
אבל זה לא מעניין אותו, הוא טוען שאני מתנהגת אליו מסריח והוא פשוט לא רוצכ לשמוע ממני יותר
אנונימית
אז תעיפי אותו לקיבינימט
שואל השאלה:
מה הקשר אני אוהבת אותו והוא יודע את שה ורבנו ובאלי להראות לו שכואב לי
מה הקשר אני אוהבת אותו והוא יודע את שה ורבנו ובאלי להראות לו שכואב לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתייעצת, זה לא אומר שאני חא מקשיבה
אני מתייעצת, זה לא אומר שאני חא מקשיבה
אנונימית
כן
לצלם את עצמך בוכה זה לבקש צומי בכוח.
לצלם את עצמך בוכה זה לבקש צומי בכוח.
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה ממש באלי אותו וזה כבר נהיה אובססיה מגעילה ברמות וזה משפיל אותי ואני לא מצליחה לעצור, אני פותחת בדויים וכותבת לו כשהוא חוסם אותי זה מפגר לגמרי
אבל אני לא יכולה ממש באלי אותו וזה כבר נהיה אובססיה מגעילה ברמות וזה משפיל אותי ואני לא מצליחה לעצור, אני פותחת בדויים וכותבת לו כשהוא חוסם אותי זה מפגר לגמרי
אנונימית
^^אז אל תשלחי חו
לא מביך,צלמי לו
שואל השאלה:
אבל זה כבר ממש יוריד ממני כי הוא לא יודע מה הוא רוצכ מעצמו ואני סוג של בקטע שלו, כאילו אני לא בטוחה במה שאני מרגישה אבל אני אובססיבית אליו ברמות
אבל זה כבר ממש יוריד ממני כי הוא לא יודע מה הוא רוצכ מעצמו ואני סוג של בקטע שלו, כאילו אני לא בטוחה במה שאני מרגישה אבל אני אובססיבית אליו ברמות
אנונימית
נכון, זה באמת קצת אובססיה..
באותו הנושא: