51 תשובות
לשיר לו שיר
אלף פעמים
אלף פעמים
להספים לו הודעות
"יש לי שיר שמעצבן אנשים"
להגיד לו את השם שלו ואז הוא כזה מה? ואז כלום.... ככה הרבה פעמים
לשחק בו פסיכולוגית,מניפולציות
להגיד שיש לך משהו חשוב ממש להגיד לו ואז תגיד לא משנה
לכתוב לו "טוב"
לא לתת לו פרח
לגעת לו בכתף מיליון פעם
זה מחרפןןןן
זה מחרפןןןן
^ נניח לי עשו את זה ממש בשאלה הזאת *שיעול שיעול* ואני מאוד עצובה עכשיו
שואל השאלה:
נו זה נגיד שיגע אותך לכמה דקות
נו זה נגיד שיגע אותך לכמה דקות
^ למה דווקא אני נפלתי קורבן להדגמה הזאת מה עשיתי רע
להגיד לבסטי
יש לי משהו לספר לך דחוף!!!!
ובסוף לא להגיד לה מילה
או בסוף לא לענות לה
יש לי משהו לספר לך דחוף!!!!
ובסוף לא להגיד לה מילה
או בסוף לא לענות לה
שואל השאלה:
^בדיוק
^בדיוק
להגיד לו שאת רוצה לדבר איתו על משהו נורא חשוב ואז להגיד בעצם אשמור לעצמי..
^^ אאוץ
יש לי שיר שמעצבן אנשים
יש לי שיר שמעצבן אנשים
יש לי שיר שמעצבן אנשים
לכלוא אותו חמישים שנה במרתף נטוש בלי יכולת לדבר עם אף יצור חי.
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
אנונימית
"אתה לא מבין מה קרה!!!!"
"מה קרה?!?!?!?!"
"לא עכשיו, אני אספר לך אחר כך"
"מה קרה?!?!?!?!"
"לא עכשיו, אני אספר לך אחר כך"
לחייך ברוגע ולדבר לאט
להתעלם....
אדישות
קור רוח
לדבר יפה
להיות מתוקתקת להיות בריאה בכושר לקום בבוקר ללמוד ...
אדישות
קור רוח
לדבר יפה
להיות מתוקתקת להיות בריאה בכושר לקום בבוקר ללמוד ...
להפליץ עליו
לשלוח לו הודעה וברגע שהוא מתחיל להקליד להתנתק מהוואצאפ לשבועיים
לשלוח לא מלא הודעות ואז למחוק לפני שיראה
לילדים קטנים לא ....
מדברת על מבוגרים... לא קטינים ..
מישהי חרוצה וזה זה מראה על עצמאות
חזק נפשית ...מישהי שיכולה להסתדר בלי גבר
מדברת על מבוגרים... לא קטינים ..
מישהי חרוצה וזה זה מראה על עצמאות
חזק נפשית ...מישהי שיכולה להסתדר בלי גבר
לשיר לו נאקויה (פרודוס48) ברצף
לצעוק את השם שלו מרחוק
ולא לענות
ולא לענות
להצביע ממש קרוב אליו ולהגיד מחא פעמים לא נגעתי בך אל תגע בי
לגרום לו לחשוב שאתה יודע משהו עליו
כשאתה לא אמור לדעת
כשאתה לא אמור לדעת
לריב איתו בוואטצאפ על שטויות
להגיד משהו בסגנון:
'יש לי כמה אנשים שאני מכיר...'
וכאשר בן אדם מעוניין עד כדי כך שואל 'אילו אנשים, אני רוצה לדעת...'
אתה עונה להם 'לא משנה' או 'אני לא רוצה להגיד'.
הקטע שמעצבן זה שאתה מתחיל להגיד משהו ואתה פתאום עוצר באמצע וזהו
'יש לי כמה אנשים שאני מכיר...'
וכאשר בן אדם מעוניין עד כדי כך שואל 'אילו אנשים, אני רוצה לדעת...'
אתה עונה להם 'לא משנה' או 'אני לא רוצה להגיד'.
הקטע שמעצבן זה שאתה מתחיל להגיד משהו ואתה פתאום עוצר באמצע וזהו
100 תפוחים היו על העץ...
אחד נפל והתפוצץ
ונפל מהעץ! אבל גדל עץ אחר והתהליך התחיל שוב!
וו....- תפו אחד נפלנבגכג
יאי
לחפור לו
שואל השאלה:
^^^^^ יואו זאת אמא שלי
^^^^^ יואו זאת אמא שלי
לכתוב לו טוב או יופי
להיכנס לחדר להסתכל עליו ללכת ולהשאיר את הדלת פתוחה
להיכנס לחדר להסתכל עליו ללכת ולהשאיר את הדלת פתוחה
יש לי שיר שמעצבן אנשים
"אל תדע בי לא נגעתי בך"
להתעלם ממנו הדרך הכי טובה
לשפוך מים על הרצפה לידו כשהוא עם גרביים בכוונה ואז להגיד אופס
"שמעתי עלייך משהו"
ואז לצאת מהצאט ולסנן
ואז לצאת מהצאט ולסנן
99 תפוחים היו על העץ
לא נגעתי בך אל תיגע בי
לרשום לו משהו בוואסצפ ולמחוק
"יואו את לא מבין מה קרה ליי "מה קרה???" "אמאלהה אתה לא מביןן " "נו מה קרהה" "אתה לא מבין" "מהה את רוצה " "חכה שניה"
never gonna run around and desert you
להיות כמו אח שלי