13 תשובות
לדעתי כן
חד משמעית
מאוד
רצח.
מאוד שווה
מאוד
כן!! תהני
שואל השאלה:
יותר שווה ממסיבת חוקיות כמו שכולם עושים..?
לא ששלי תהיה באותה רמה של אחרים אבל עדיין
יותר שווה ממסיבת חוקיות כמו שכולם עושים..?
לא ששלי תהיה באותה רמה של אחרים אבל עדיין
אנונימית
כן לגמרי
במיוחד אם אין לך באמת חברים טובים
במיוחד אם אין לך באמת חברים טובים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית-
כן הם לא ככ טובים וקרובים
הם חברים להפסקות וחברים בצופים אבל חוץ מזה? לא
אנונימית-
כן הם לא ככ טובים וקרובים
הם חברים להפסקות וחברים בצופים אבל חוץ מזה? לא
אנונימית
תלוי כמה את קרובה למשפחה שלך
אבל נגיד לצאת לבר עם אחים שלך בחול לדעתי הרבה יותר שווה ממסיבה עם חברים בארץ
אבל נגיד לצאת לבר עם אחים שלך בחול לדעתי הרבה יותר שווה ממסיבה עם חברים בארץ
שואל השאלה:
האמת שאני קרובה אליהם ממש אבל אז זה טוב
אחותי בת 27 ואח שלי 23 אז יכול להיות ממש כיף
האמת שאני קרובה אליהם ממש אבל אז זה טוב
אחותי בת 27 ואח שלי 23 אז יכול להיות ממש כיף
אנונימית
זה חוויה למה לא
באותו הנושא: