8 תשובות
שלא תעזי להשתמש באקניל ,
עושה את העור יבש וסדוק
מוריד שכבות מהעור ועושה גרוע יותר וזה ממש לא מומלץ
עושה את העור יבש וסדוק
מוריד שכבות מהעור ועושה גרוע יותר וזה ממש לא מומלץ
^לי זה עשה פלאים.
אין לי חצקון אחד בגללו והיה לי יחסית הרבה
אין לי חצקון אחד בגללו והיה לי יחסית הרבה
אנונימית
זה לא מומלץ כל קוסמטיקאית שתשאלי תגיד לך גם שזה זוועה לפנים
כל קוסמטיקאית שהייתי אצלה עשתה לי גרוע יותר.
האקניל פתר לי את הבעיות .
האקניל פתר לי את הבעיות .
אנונימית
אני ממליצה לא להשתמש בכל מקרה
זה תלוי ברכיבים אבל לדעתי גל עדיף
אקניל
אנונימית
לכל אחד זה שונה
באותו הנושא: