5 תשובות
מה לא אני עונה אחרי 2 דקות
זה הכי מושלם שיש לענות מהר
זה לא נורא
אני לא עונה לו חהחחהחהחהחהח
תסביכים של ילדה בגיל ההתבגרות
אנונימי