12 תשובות
שואל השאלה:
זה רגע שנמשך איזה תשעה חודשים, אין יום שאני לא חושב שאם הייתי קצת יותר "משחק" היא עדיין הייתה שלי.
זה גורם לי להרגיש כל כך חסר ערך שככה נזרקתי כי הייתי טוב למישהו, ועוד למישהו שסמכתי עליו יותר מכולם
אנונימי
באמת שלא מבינה אותה .
לדבר כל יום ככה צריך ככה בונים קשר.
אולי היא עשתה לך טובה אתה תמצא מישהי יותר טובה שתעריך אותך
אנונימית
אני יכולה להגיד לך שלא כל הבנות ככה, ואני הייתי מדברת איתו כל היום..
אנונימית
שואל השאלה:
היא גורמת לרצות להיות מניאק לכל בחורה שאצא איתה בעתיד
אנונימי
יש סיבה למה דברים קורים וזה כנראה היה צריך לקרות ברור שזה קשה להפסיק לאהוב ברגע אבל ככל שיעבור הזמן זה יעבור לך ותבין שזה כנראה קרה לטובה
שואל השאלה:
זה עדיין לא גורם לי פחות לאהוב אותה, נתתי לה כל כך הרבה וזה אשכרה לשווא
אני לא יודע איך אהיה מסוגל להפתח למישהו אחרי דבר כזה
אנונימי
היא כנראה לא בוגרת וסתם אוהבת לשחק משחקים שזה פשוט כלכך מיותר אז לא ממליצה לך להיות כזה וזה כנראה פשוט לא זה
איך אני שונאת בנות כמוה, שבגללן בנים מתחילים להיות מניאקים
לדעתי החברה התנתה את זה שגבר שמדבר הרבה הוא "נשי" וזה כביכול מתוייג כמשהו שצריך להוריד, אז היא סתם מושפעת מסטיגמות כשהיא יכלה פשוט לכתוב בצורה מכובדת שהיא מעדיפה שתדברו פחות, כי אולי היא לא בנויה כרגע לתקשורת יום יומית.
היא סתם דחפה איכשהוא את עניין הפטריאכיה לבקשה תמימה ולגיטימית והפכה אותה ללא לגיטימית וילדותית. עוד ילדה סתומה ופרימיטיבית.
אנונימית
שואל השאלה:
היא הייתה פמיניסטית עם היציאות הכי שוביניסטיות שראיתי בחיי
אנונימי
לא כאילו שלבנים חסר
אנונימית
שואל השאלה:
והיא עוד פמיניסטית....
אנונימי
פמיניסטיות הכי בקיאות בכל הסטיגמות מילדות הן מהזן המושפע ביותר גם אם הן לא יודו בזה.
אנונימית