33 תשובות
רק זה? יש פה דברים פי אלף יותר חשובים שלא דואגים לזה
אתר מאד לא מתוחזק.
אתר מאד לא מתוחזק.
פשוט אפשר לעשות ^ זה בעקרון מה שכולם עושים
חשבתי על זה ממש הרגע
האתר לא עבר שיפוצים ושינויים כבר שנים
האתר לא עבר שיפוצים ושינויים כבר שנים
אוי כפרה תודה שלא ביקשת עכשיו פוסטים וסטוריז
מה הקשר ריפליי לפה
היא לא התכוונה לריפליי של אינסטגרם עם תמונות אנשים.
היא התכוונה שיהיה אפשר להשיב להודעה של משתמש
היא התכוונה שיהיה אפשר להשיב להודעה של משתמש
לדעתי זה יכל להיות מגניב אם היה אפשר ישירות להגיב להודעה ישירות ולא להשתמש ב^.
כי מה עם התגובה שלנו נמצאת ב"קומה" 54?
הגיוני עכשיו לשים ^ 54 פעמים?
כי מה עם התגובה שלנו נמצאת ב"קומה" 54?
הגיוני עכשיו לשים ^ 54 פעמים?
אהה
כן יש בזה משהו
אבל יש שינויים שצריך עוד לפני זה
כן יש בזה משהו
אבל יש שינויים שצריך עוד לפני זה
שואל השאלה:
^ יאללה קישטה,אני רואה שאין בך הרבה יכולת להבין אנגלית וכל הידע שלך מסתפק מרשתות חברותיות אז אני אלמד אותך טיפה, התרגום למילה "רייפלי" זה לענות לאדם אחר. בין אם זה השאלות שאפשר לתייג את אותו האדם שאת מעוניינת להגיב לו על האמרה שהוא כתב או בין לזה שאת עושה רייפלי בתמונות עם חברות שלך, איזה יופי נכון? כל יום לומדים משהו חדש יפה שלי
^ יאללה קישטה,אני רואה שאין בך הרבה יכולת להבין אנגלית וכל הידע שלך מסתפק מרשתות חברותיות אז אני אלמד אותך טיפה, התרגום למילה "רייפלי" זה לענות לאדם אחר. בין אם זה השאלות שאפשר לתייג את אותו האדם שאת מעוניינת להגיב לו על האמרה שהוא כתב או בין לזה שאת עושה רייפלי בתמונות עם חברות שלך, איזה יופי נכון? כל יום לומדים משהו חדש יפה שלי
אנונימית
^^^ אפשר גם לרשום את השם של המשתמש.
חוץ מזה אני די בטוחה שהמשתמש לא יראה שבכלל הגבת לו אלא אם כן יש התראה
חוץ מזה אני די בטוחה שהמשתמש לא יראה שבכלל הגבת לו אלא אם כן יש התראה
את מדברת אליי?
שואל השאלה:
בדיוק זה מה שמעצבן פה, הרי " ^ " זה לא באמת רייפלי זה לא שולח התראה לאותו אדם זה סתם מעפן
בדיוק זה מה שמעצבן פה, הרי " ^ " זה לא באמת רייפלי זה לא שולח התראה לאותו אדם זה סתם מעפן
אנונימית
נולדתי אנונימית,
נכון- אבל עדיין זה לא כזה טוב, ולפעמים לא רואים את כל השם של הבן אדם/ השם ארוך מדי לכתוב.
נכון- אבל עדיין זה לא כזה טוב, ולפעמים לא רואים את כל השם של הבן אדם/ השם ארוך מדי לכתוב.
דווקא האתר כן מתוחזק מבחינה של אבטחת מידע והרשאות.
אומנם מבחינה של חווית משתמש - זה דבר שלא שינו.
אומנם מבחינה של חווית משתמש - זה דבר שלא שינו.
שואל השאלה:
^כיף כף, מותק לא יזיק תור לבדיקת עיניים למה כי בתחילת המשפט הגבתי את זה לאושיה פה שחושבת שהיא יודעת על מה היא מדברת וזו לא את
^כיף כף, מותק לא יזיק תור לבדיקת עיניים למה כי בתחילת המשפט הגבתי את זה לאושיה פה שחושבת שהיא יודעת על מה היא מדברת וזו לא את
אנונימית
^^^ עם זה אני מסכימה
אני צריכה תור לבדיקת עיניים? חיים את זאת שעשית ^ מתחת לתגובה שלי את מאשימה אותי שלא ברור אל מי את מדברת? הבנתי שענית בדילאי אבל את יכולה להוסיף ^ בהתאם. או שתכתבי את השם של המשתמש שאת מתכוונת אליו ותתקדמי
חיים שלי תרגעי שרפת קלוריות מרוב הלחץ שאת רושמת כאילו את איזה צאחלה מנתניה
לא יזיק לך לנשום תנשמי יפה שלי תנשמי
לא יזיק לך לנשום תנשמי יפה שלי תנשמי
שואל השאלה:
^כיף כף, תפסי שולחן למה עפת רחוק מאוד כפרע עלה לך יותר מידי, ואת רק הוכחת הרגע את הטענה שאת צריכה בדיקת עיניים למה כי הגבתי את ש מ ה
^כיף כף, תפסי שולחן למה עפת רחוק מאוד כפרע עלה לך יותר מידי, ואת רק הוכחת הרגע את הטענה שאת צריכה בדיקת עיניים למה כי הגבתי את ש מ ה
אנונימית
שואל השאלה:
מה קרה כולכן נפגעתן יפות שלי שורף לכן המון אני רואה
מה קרה כולכן נפגעתן יפות שלי שורף לכן המון אני רואה
אנונימית
את מביכה את עצמך ברמות קשות ואני מרחמת עלייך שאת לא רואה את זה
שואל השאלה:
^יאללה קישטה, מותק זה שאת לא יודעת אנגלית פרמיטיבית לא אשמתי ולא מקומך לבוא ולהגיד לי לתת נסח אחר לשאלה שלי כי זה אך ורק בעיות שלך. ואני ממש לא הוצאתי אותך מטומטמת את עשית את זה בעצמך בניסיון להוריד אותי עם האמרה של לעבור לאינסטגרפ.
^יאללה קישטה, מותק זה שאת לא יודעת אנגלית פרמיטיבית לא אשמתי ולא מקומך לבוא ולהגיד לי לתת נסח אחר לשאלה שלי כי זה אך ורק בעיות שלך. ואני ממש לא הוצאתי אותך מטומטמת את עשית את זה בעצמך בניסיון להוריד אותי עם האמרה של לעבור לאינסטגרפ.
אנונימית
שואל השאלה:
חחח יפות שכמותכן היחידות שמביכות את עצמן זה אתן כל פעם ניסיתן עליי וכל ניסיון היה כושל מ ב י כ ו ת
חחח יפות שכמותכן היחידות שמביכות את עצמן זה אתן כל פעם ניסיתן עליי וכל ניסיון היה כושל מ ב י כ ו ת
אנונימית
טוב באמת שאין לי כוח
עזבו אני לא מגיבה מכאן
עזבו אני לא מגיבה מכאן
שואל השאלה:
לא ואת יפה שלי עלאק יפה לך מאנונימי, קראת לעצמך יאללה קישטה (שזה כבר קרינג ברמה גבוהה) ובנוסף תמונת פוריל שלך זה עין וחצי שלך.
לא ואת יפה שלי עלאק יפה לך מאנונימי, קראת לעצמך יאללה קישטה (שזה כבר קרינג ברמה גבוהה) ובנוסף תמונת פוריל שלך זה עין וחצי שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
יאללה קישטה, רבתי איתך אך ורק בגלל שתשובה שלך לשאלה שלי יצאת מתנשאת כבדה, מילא אם היית צודקת אבל את לא ושורף לך וזה בסדר אף אחד לא הולך להטיף מוסר פה לאחרים בלי סיבה צודקת
יאללה קישטה, רבתי איתך אך ורק בגלל שתשובה שלך לשאלה שלי יצאת מתנשאת כבדה, מילא אם היית צודקת אבל את לא ושורף לך וזה בסדר אף אחד לא הולך להטיף מוסר פה לאחרים בלי סיבה צודקת
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה לפנות אלייך כפרע איזה פרטי
לא רוצה לפנות אלייך כפרע איזה פרטי
אנונימית
שואל השאלה:
את ממש לא הודאת בטעותך, את אמרת לי " לשאול את השאלה בצורה אחרת" אני רואה שיש בעיות בזכרון..
את ממש לא הודאת בטעותך, את אמרת לי " לשאול את השאלה בצורה אחרת" אני רואה שיש בעיות בזכרון..
אנונימית
שואל השאלה:
אז יופי יש לי כם הצעה בשבילך, גזגזי לי מהמסך ועופי לישון.
אז יופי יש לי כם הצעה בשבילך, גזגזי לי מהמסך ועופי לישון.
אנונימית
לא הבנתי, את לא התנשאת פה? הניסוח שלך לא היה מספיק מובן נקודה. כשזה ידוע שמלא אנשים משתמשים במילה ריפליי במושג בהקשר לאינסטגרם יכלת גם לנסח את זה בצורה שלא יהיה בלבול. אני בטוחה שמלא אנשים פה יודעים מספיק אנגלית גם בלי ש'גאונה' כמוך תסביר להם כאילו הם לא שמעו את המילה לפני זה. או מקסימום לא לצאת על אנשים שהם לא הבינו בגלל שאת לא יודעת לנסח ופשוט להסביר את עצמך, כי זה גם תת רמה
שואל השאלה:
^כיף כך, תגידי לי יגזורה את לא אמיתית זה שהלכת לפרשן אותי ככה זה בעיות שלך, אבל הייתי מתנשאת אך ורק לאלו שהיו אליי, עכשיו זה שלא הבנת מה משמעות המילה "רייפלי" זה בסדר אבל אף אחד לא הולך לצחוק פה על חשבוני ולתת אמירות כמו, "זה לא אינסטגרפ פה" "בואי תבקשי שיוסיפו פוסט גם ועוד. זה א'. ב' הבעיה שלי איתך הייתה אך ורק זה שאת לא טרחת להסתכל למי הגבתי את התגובה בזמן שבפירוש היה כתוב שם שמה של הקרינגית הזאת, ואת ממשיכה בשלך "את מדברת אליי?" מיי מיי פנה אלייך באותו רגע מי??
^כיף כך, תגידי לי יגזורה את לא אמיתית זה שהלכת לפרשן אותי ככה זה בעיות שלך, אבל הייתי מתנשאת אך ורק לאלו שהיו אליי, עכשיו זה שלא הבנת מה משמעות המילה "רייפלי" זה בסדר אבל אף אחד לא הולך לצחוק פה על חשבוני ולתת אמירות כמו, "זה לא אינסטגרפ פה" "בואי תבקשי שיוסיפו פוסט גם ועוד. זה א'. ב' הבעיה שלי איתך הייתה אך ורק זה שאת לא טרחת להסתכל למי הגבתי את התגובה בזמן שבפירוש היה כתוב שם שמה של הקרינגית הזאת, ואת ממשיכה בשלך "את מדברת אליי?" מיי מיי פנה אלייך באותו רגע מי??
אנונימית
יש באגים קיימים באתר, שכבר דיווחתי על חלקם והסברתי למה הם כנראה קורים ואין לזה התייחסות ואת רוצה רפליי?
כאילו רפלי לא כזה קשה לעשות אבל זה דורש לשלם בשביל פיתוח נוסף כנראה
כאילו רפלי לא כזה קשה לעשות אבל זה דורש לשלם בשביל פיתוח נוסף כנראה
איך לעזאזל אפשר לחשוב שהיא התכוונה לריפליי באינסטגרם