7 תשובות
כן כאב לי עגיל שני מלא זמן אני ממליצה לך לחטא אותו יותר
גם לי זה ככה
תשימי משחה כל לילה
ואם מאוד כואב כנראה שזו דלקת לכי לרןפא
קרה לי גם
הליקס זה אחד העגילים הכי כואבים אז הגיוני מקווה שעשית אם מחט
כן, עד חצי שנה החלמה אז זה בסדר גמור
כןכן זה הגיוני גם לי אחרי חודש שעשיתי את ההליקס הוא עדיין כאב אבל עבר ועכשיו זה בסדר כזה לא כואב פשוט תשפריצי על האיזור כל הזמן מי מלח זהו ואל תשני על הצד הזה
מדברת מניסיון, יש לי 2 הליקסים
כן, ההחלמה היא חצי שנה
פשוט תדאגי לטפל בו שלא תהיה דלקת