12 תשובות
שואל השאלה:
אני מתאמנת אבל עדיין יש נפילות ואני מרגישה שבחיים לא אצליח
אנונימית
את מהממת אני בטוחה אנשים אוהבים שיש במה לתפוס
שואל השאלה:
אני אפילו לא שמה מכנסיים נמוכים רק מעל הטבור
לפני 5 שנים זה היה אחרת .. הבטן שלי הייתה רזה
הייתי רזה ממש בלי קשר זה היה מגעיל
אנונימית
הכי יפה ומושך שיש במה לתפוס
מאוד מזדהה.
מאז תחילת החופש אני מרגיש כמו חתיכת קקי מהלכת. אני מאמין (ומקווה) שזה יעבור כשנחזור לשגרה.

בקשר להרגשה שלך עם הגוף שלך, בלי קשר למראה ולהרזיה, לאכול אוכל בריא יותר ובכמויות מספיקות ולא יותר מדי, תוך כדי שמירה על זמנים הגיוניים של ארוחות, כבר עושה הרגשה יותר טובה בגוף. (בשבילי לפחות)
אם את מרגישה ככה בגלל החופש את יכולה לנסות לסדר לעצמך את שעות השינה ולנסות לבנות לעצמך איזושהי שגרה
(אבל באמת מי אני שאגיד לך לעשות דבר כזה? אני הולך לישון בחמש מינימום כל יום ואוכל בלי סוף בשעות לא הגיוניות והחדר שלי נראה כמו פח זבל)
אנונימי
את מהממת כמו שאת!!!
ואם מפריע לך משהו אז זה בסדר לשנות
אני בטוחה שאת מהממת!
הכי כיף שיש מה לתפוס באבי❤
אנונימית
זה נורא אני גם מרגישה ככה למרות שאני יודעת שזה לא נכון... אני יודעת שזה לא עוזר כל כך אבל לרדת במשקל לא באמת עוזר לביטחון העצמי צריך פשוט ללמוד לקבל את הגוף כמו שהוא
מבינה אותך הייתי במצב דומה ועשיתי כמה דברים באופן קבוע
שתיתי מים והרבה
זה עושה ניקוי רצח בגוף
חלב להפסיק כי זה רק מנפח ולהתחיל לשתות משקה שיבולת שועל במקום (אותו טעם מבטיחה)
וספורט לא חייב משהו עכשיו שיתפס לך הגב
תרקדי ותתפרעי עם שירים שאת אוהבת כל יום במשך שעתיים או שעה וחצי
זה עושה שינוי משמעותי
תפסיקי עם הבירה
קודם כל אני בטוחה שאת נורא נורא יפה, אבל אם את באמת רוצה לשנוץ את זה תדברי כם אמא שלך שתקח אותך לדיאטנית ואולי גם תתחילי לעשות אימונים
אני בטוחה שאת מהממת ושאת מלכ הרצח
שואל השאלה:
תיהיו חברים שלי אמן
אנונימית