6 תשובות
משלמים מהכסף שלנו
לול איזה באסה גם מתנדבים וגם מבזבזים כסף
שואל השאלה:
דיי כן לא הבנתי למה גם מתנדבים וגם זה עולה כל כך הרבה כסף המדים האוכל הנסיעות לתחנה הקורס הטקס סיום בקורס חולצות לקורס
דיי כן לא הבנתי למה גם מתנדבים וגם זה עולה כל כך הרבה כסף המדים האוכל הנסיעות לתחנה הקורס הטקס סיום בקורס חולצות לקורס
אנונימית
אחותי מתנדבת והיא מביאה אוכל מהבית.
אנונימית
אנחנו משלמים אבל נגיד הנהגים הרבה פעמים משלמים מכספם האישי ופעם בכמה זמן אפילו פעם בשבוע מביאים אלינו לתחנה מלא אוכל ואנחנו יכולים לקחת ממנו חופשי אז זה לא תמיד
אנונימית
שואל השאלה:
אא נחמד
אא נחמד
אנונימית
באותו הנושא: