26 תשובות
אני עייפה בטירוף אז העיניים שלי אדומות
אנונימית
שיפשפתי את העיניים
עייף
שפשוט שורף לי העיניים מהשמש:)
בדיוק ישנתי/ לא ישנתי מספיק היום
הכל טוב
נכנס לי משהו לעין
שואל השאלה:
אשתמש
אנונימית
גירדתי את העיניים/ עשיתי שלושה אפצים ברצף
הדג שלי תבע באמבטיה
צחקתי (כשאני צוחקת אני ישר בוכה)
שאני עייף
נכנס לי משהו לעין
האיפור שלי.
למרות שאני לא שמה איפור כמעט חחח
מעייפות
עייפה
העדשות שלי
עייפה
לקחתי סמים
אנונימית
לא ישנתי בלילה.. פיהקתי.. אפצי.. דקלת עיניים.. נכנסת לי משהו לעין וכו וכו וכו
בדרכ אני אומרת ששורפות לי העיניים או שאני עייפה
אני אומרת אלרגיה או שפיהקתי אם אני במצב רוח טוב. אם אני לא במצב לשאלות אני מתעלמת
פיהקתי
נכנס לי משהו לעין
סתם האיפור שלי מרוח
אני סתם עייפה
אלרגיות כי אשכרה יש לי מלא אלרגיות אז קלל