7 תשובות
כן
את יכולה אבל לשנות את היחס בין השריר לשומן בירידה במשקל, כי כשאחוז השומן יורד האחוז שריר שלך מתוך המשקל הנוכחי מן הסתם יהייה יותר גבוה כי הוא לא משתנה והאחוז שומן יורד.
משמע יש מגמת ירידה באחוז השומן שלך במשקל, ומגמת ניטרלית/ירידה במסת השריר.
זה תלוי בעיקר בהקפדה על אימונים כאן
משמע יש מגמת ירידה באחוז השומן שלך במשקל, ומגמת ניטרלית/ירידה במסת השריר.
זה תלוי בעיקר בהקפדה על אימונים כאן
" אוקיי זה נושא קצת מורכב
מחקרים מראים ש אפשרי
להעלות מסת שריר
תוך כדי ירידה באחוזי שומן
אבל זה מאוד מאוד קשה ו גבולי
יש לציין שמחקרים מראים שזה
יהיה יותר קל למתאמנים
מתחילים או שמנים
אבל יש המון דברים שאתה צריך לעשות
אותם במדויק כמו
גירעון קלורי קל מאוד
כדי להכניס את הגוף לכמה שפחות סטרס
צריכת חלבון גבוהה מהרגיל 1.8-2.2
כדי לפצות על הגירעון עם אבני בניין(חלבונים)
מומלץ גם לשמור על סינתזת חלבון מקסימלית
לאורך היום שדורשת 0.4-0.55 גרם חלבון
פר ארוחה שזה גם לפי מחקרים היה יותר יעיל
לסיכום בתור בן אדם שניסה את זה
(זאת לא התשובה לשאלה הזאת ספציפית אבל זה עונה עליה)
זה דורש צומת לב ממש מוגזמת
הייתי ממליץ לך ללכת על הדרך הקלאסית
של מסה חיטוב מסה חיטוב
בהצלחה(:" - באדיבילדר, האיש הכי אמין בנושא
מחקרים מראים ש אפשרי
להעלות מסת שריר
תוך כדי ירידה באחוזי שומן
אבל זה מאוד מאוד קשה ו גבולי
יש לציין שמחקרים מראים שזה
יהיה יותר קל למתאמנים
מתחילים או שמנים
אבל יש המון דברים שאתה צריך לעשות
אותם במדויק כמו
גירעון קלורי קל מאוד
כדי להכניס את הגוף לכמה שפחות סטרס
צריכת חלבון גבוהה מהרגיל 1.8-2.2
כדי לפצות על הגירעון עם אבני בניין(חלבונים)
מומלץ גם לשמור על סינתזת חלבון מקסימלית
לאורך היום שדורשת 0.4-0.55 גרם חלבון
פר ארוחה שזה גם לפי מחקרים היה יותר יעיל
לסיכום בתור בן אדם שניסה את זה
(זאת לא התשובה לשאלה הזאת ספציפית אבל זה עונה עליה)
זה דורש צומת לב ממש מוגזמת
הייתי ממליץ לך ללכת על הדרך הקלאסית
של מסה חיטוב מסה חיטוב
בהצלחה(:" - באדיבילדר, האיש הכי אמין בנושא
שואל השאלה:
אם אני מלאה ויש לי ככה ככה מסת שריר מה היית ממליץ לעשות מסה או חיטוב?
אם אני מלאה ויש לי ככה ככה מסת שריר מה היית ממליץ לעשות מסה או חיטוב?
אנונימית
תלוי במטרות שלך.
לרוב זה הולך ככה:
שמנים: חיטוב ואז מסה
שחיפים: מזה ואז חיטוב
לרוב זה הולך ככה:
שמנים: חיטוב ואז מסה
שחיפים: מזה ואז חיטוב
אם יש לך עוד שאלות מוזמנת לשלוח הודעה בפרטי, יותר נוח