6 תשובות
לא..
אני בעד כלא, צינוק
לא התעללות וסבל
אם נתעלל בהם אנחנו יורדים לרמה שלהם
אני בעד כלא, צינוק
לא התעללות וסבל
אם נתעלל בהם אנחנו יורדים לרמה שלהם
אני בעד מוות ע"י כיתת יורים!
אנונימי
זה אונס אנאלי
חח לא אני לא בעד
חח לא אני לא בעד
להתעלל ולגרום סבל לא משנה למי, זה לרדת לרמה ממש נמוכה וחסרת אנושיות.
גם אם הוא רוצח, לגרום לו סבל ולהתעלל בו, זה להפוך לחסר אנושיות בדיוק כמוהו ולפעמים גרוע יותר.
אני בעד צינוק(לא הקייטנה שיש כרגע) או גירוש המשפחה
גם אם הוא רוצח, לגרום לו סבל ולהתעלל בו, זה להפוך לחסר אנושיות בדיוק כמוהו ולפעמים גרוע יותר.
אני בעד צינוק(לא הקייטנה שיש כרגע) או גירוש המשפחה
כן, אני בעד, ואני גם בעד שיתעללו בהם יותר לפני שהם עושים להם את זה, לילה טוב:)
באותו הנושא: