4 תשובות
כן חובה.
מספיק לנהוג עם תז.
מספיק לנהוג עם תז.
חובה.
כן, חובה להשים שלט. זה דוח אם לא.
לגבי ההיתר נהיגה אני לא בטוחה, אבל תסתובב איתו. מה תפסיד?
לגבי ההיתר נהיגה אני לא בטוחה, אבל תסתובב איתו. מה תפסיד?
חובה,אין בעיה גם לנסוע רק עם ת.ז.
באותו הנושא: