8 תשובות
לא
לעבור צד בשבילך?
מה לא
פרפקט
ממש לא
אם את בגילי אפילו הייתי שמח להכיר לפי התיאור החיצוני
פחות הטעם האמת
אבל כמו שאת רואה יש הרבה שירצו
אבל כמו שאת רואה יש הרבה שירצו
אנונימי
את נשמעת חמודה אבל רק חבל שאת שונאת שירים בעברית
באותו הנושא: