8 תשובות
מבטיחה שלא יודעת למה לאפה תמיד הכי יקר כבר אין לי כסף
אוכל ישראלי מחירים ישראליים
כי הבינו ששווארמה זה כמו טיפול פסיכולוגי ומנצלים את זה
גם אני לא מבין המחירים בימינו רק עולים ועולים
שואל השאלה:
אוף זה לא הוגן :(
אוף זה לא הוגן :(
40 שקל ?
בגלל זה אני אקנה אולי שווארמה בפיתה חחח אבל באמת זה מסתכל
מאוד מקווה שהחיים שלך שווים יותר...
באותו הנושא: