14 תשובות
שואל השאלה:
לא לימודים הכוונה חברתית
לא לימודים הכוונה חברתית
אנונימית
חרם . למרות שבגיל הזה זה כבר פחות מה שמיתסקים איתו
אין שוני מכל כיתה אחרת^^
חרם
אולי ניתוק קשר עם החברים מהיסודי אבל חוץ מזה כלום
כיתה קלה רצח לא יקרה לך כלום
גם חברתית לא כזה קשה להשתלב עם הזמן כולם מתגבשים
גם חברתית לא כזה קשה להשתלב עם הזמן כולם מתגבשים
ניתןק קשר עם חברים מהיסודי
הכל יהיה בסדר אני נכנסתי לבידוד ב2 בספטמבר בכיתה ז ועדיין הסתדרתי חברתית
אנונימית
אני עולה לז' אוקי אבל שבאו אלינו ילדים מהחטיבה ושאלנו אותם אחר כך ליד המורה הם אמרו שהכל טוב ומקסים אבל אחרי זה ששאלנו הם אמרו שעכשיו יותר מתחיל כל העניין הזה של זוגיות ואקסים ויואו הוא זרק רוצה וכל זה
וזה משהו שהם לא אמרו לנו:
שעכשיו כאילו את/ה יכול/ה לדעת מי החברים באמת אמיתיים שלך שיישארו איתך בקשר ומי לא
וגם יש את הקטע של החרם שזה קורה בכל גיל אבל זהו בסך הכל
וזה משהו שהם לא אמרו לנו:
שעכשיו כאילו את/ה יכול/ה לדעת מי החברים באמת אמיתיים שלך שיישארו איתך בקשר ומי לא
וגם יש את הקטע של החרם שזה קורה בכל גיל אבל זהו בסך הכל
לא יקרה כלום כיתה קלה לא עושים בה כלום רק נותנים לך זמן להתרגל לחתיבה
שואל השאלה:
שאלתי מבחינה חברתית כי אני הולכת להיות בכיתת עמט אז מכינה את עצמי לקושי רק מבחינה חברתית אני מפחדת
שאלתי מבחינה חברתית כי אני הולכת להיות בכיתת עמט אז מכינה את עצמי לקושי רק מבחינה חברתית אני מפחדת
אנונימית
כלום.
כיתה קלה
כלום
באותו הנושא: