6 תשובות
כפרע, חיים שלי
תהני
לאן את טסה
עם מי
לשאול סתם שאלות על הסטורי
לאן את טסה
עם מי
לשאול סתם שאלות על הסטורי
שואל השאלה:
אני יודע את כל זה כבר דיברנו על זה לפני זו הבעיה
טוב תכלס אולי לא צריך להגיב פשוט
אני יודע את כל זה כבר דיברנו על זה לפני זו הבעיה
טוב תכלס אולי לא צריך להגיב פשוט
אנונימי
פשט מגניב
תכתוב לה תהני
תשלח פה הודעה ביום
תדברו קצת בכל יום אם באלך
אפילו איזה סמיילי
וגם מה שאמריקה אמרה!!
תשלח פה הודעה ביום
תדברו קצת בכל יום אם באלך
אפילו איזה סמיילי
וגם מה שאמריקה אמרה!!
תהני(?)
חחח תפרט עוד קצת מה היא מעלה שנוכל לעזור ולא לצאת מטרידים
חחח תפרט עוד קצת מה היא מעלה שנוכל לעזור ולא לצאת מטרידים
באותו הנושא: