25 תשובות
תדברי איתו
ליזום
זאת הדרך הכי טובה לדעת באמת
זאת הדרך הכי טובה לדעת באמת
שואל השאלה:
אבל תכלס מה שעובד זה המשחקים כאילו זה יפה לומר לשבור את הקרח אבל זה מה שעובד והוא בוהה בי הרבה
אבל תכלס מה שעובד זה המשחקים כאילו זה יפה לומר לשבור את הקרח אבל זה מה שעובד והוא בוהה בי הרבה
אנונימית
חד משמעית תנסי לדבר איתו גברים לא תמיד מבינים רמזים ואם לא תנסי את כל הזמן תחיי בתהיה מה אם.
ממליץ לגשת אליו ולגמור עם זה ,זה מאוד מושך כלשבחורה יש אך האומץ לעשות את הצעד הראשון.
ממליץ לגשת אליו ולגמור עם זה ,זה מאוד מושך כלשבחורה יש אך האומץ לעשות את הצעד הראשון.
משחקים לא עובד על אף אחד
במיוחד כשלא רואים מה את מרגישה,ומה הוא מרגיש.
במיוחד כשלא רואים מה את מרגישה,ומה הוא מרגיש.
שואל השאלה:
תודה על העזרה והתשובה המושקעת מעריכה ואנסה אתה צודק (: ^
תודה על העזרה והתשובה המושקעת מעריכה ואנסה אתה צודק (: ^
אנונימית
תיקחי את הסיכון ותדברי איתו, כי מי יודע עם הוא באמת מעוניין בך. וגם לדעתי זה יהיה שווה את הסיכון
בכיף אני מאמין שילך בסדר ותמיד תזכרי שתכלס אם לא הולך לפחות עברת את המחסום של הפחד ולמדת מזה.
בהצלחה)
בהצלחה)
אם הוא מסתכל עלייך וזה, להפנות מבט רק יראה לו שאת לא מעוניינת בו (נראלי.. אתן לא ברורות עם הרמזים שלכן)
לכי דברי איתו מה כבר יש לך להפסיד
לכי דברי איתו מה כבר יש לך להפסיד
זה ממש לא נכון אם היא מסיטה מבט זה גם מראה על מבוכה וחיבה
איזה הזויות אתן באמא
שואל השאלה:
מסכימה איתך לחלוטין עדיף להיכשל כישלון מפואר מאשר חלומות במגירה אני מקווה שאני אצליח בזה זה באמת הצעד הראשון הזה שקשה ליזום וגם הוא מסתכל עליי אבל נראה דלוק על בחורה אחרת שיושב לידה כל הזמן בשיעורים (סטודנטית) קיצר אני פשוט אנסה כדי לדעת אם יש לי סיכויי משיחה אחת אני אבין את זה לא ממבטים ^
מסכימה איתך לחלוטין עדיף להיכשל כישלון מפואר מאשר חלומות במגירה אני מקווה שאני אצליח בזה זה באמת הצעד הראשון הזה שקשה ליזום וגם הוא מסתכל עליי אבל נראה דלוק על בחורה אחרת שיושב לידה כל הזמן בשיעורים (סטודנטית) קיצר אני פשוט אנסה כדי לדעת אם יש לי סיכויי משיחה אחת אני אבין את זה לא ממבטים ^
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא ואתם אבא של גנן איזה פרח שורקים לנו ברחוב כאילו אנחנו איזה חפץ לא כולם
חח לא ואתם אבא של גנן איזה פרח שורקים לנו ברחוב כאילו אנחנו איזה חפץ לא כולם
אנונימית
זה גם ידוע שיותר מצטערים בחיים על מה שלא עשית מאשר על מה שכן עשית כי לחיות בתהיה של מה היה אם זה ממש ממש קשה
ההכללה
יש גם כאלה שמצפצפים
אבל עכשיו באמת
כמה ערסים מהקריות זה לא ייצוג של הגברים בעולם
תודה
❤
יש גם כאלה שמצפצפים
אבל עכשיו באמת
כמה ערסים מהקריות זה לא ייצוג של הגברים בעולם
תודה
❤
וסער11 זה נקרא מבוכה ואי ניסיון זה לא הופך אף אחד להזוי פשוט היא צריכה הכוונה
שואל השאלה:
מה קשור קריות? זה כללי
מה קשור קריות? זה כללי
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק תלמד לכבד כל שאלה של מישהו ולא ללעוג לו תודה לך שנתת לי אותה מעריכה (: ^^
בדיוק תלמד לכבד כל שאלה של מישהו ולא ללעוג לו תודה לך שנתת לי אותה מעריכה (: ^^
אנונימית
חיים פשוט תעשי את מה שהלב רוצה,לא משנה איך זה ילך אם הבן אדם ירצה או לא את תדעי שאת עשית את שלך ולא צריך להקשיב לדעות של אחרים כי לכולם יד שעה על כולם
יש דעה*
מכבד את השאלה לגמרי והיא לגיטימית. אל
תכניסו לי מילים
שבת שלום
תכניסו לי מילים
שבת שלום
שואל השאלה:
אתה צודק לחלוטין תודה על זה ❤ ^^^
אתה צודק לחלוטין תודה על זה ❤ ^^^
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה שבת שלום סער יום ראשון היום אני מתה מצחוק אני לא רוצה לריב איתך סתם מבהירה נקודה ^^
חחח מה שבת שלום סער יום ראשון היום אני מתה מצחוק אני לא רוצה לריב איתך סתם מבהירה נקודה ^^
אנונימית
לנסות לדבר
תיקחי סיכון
באותו הנושא: