15 תשובות
עזבי זה לא טעים..
משום מקום
שואל השאלה:
^^אני יודעת מה הטעם של זה זה טעים
^^אני יודעת מה הטעם של זה זה טעים
בקניון
בוולט
בכל מקום
קראנץ רגיל?
שואל השאלה:
^כן
^כן
בכל מקום
שואל השאלה:
אני לא מוצאת אין את זה לא בסופרים לא פיצוציות כלום
אני לא מוצאת אין את זה לא בסופרים לא פיצוציות כלום
אהה רגיל יש בעתלית
ויש בהרבה מקומות..
בדקת בקיוסקים?
ויש בהרבה מקומות..
בדקת בקיוסקים?
בחיפה יש ערמות
שואל השאלה:
^^אין בקיוסקים
^^אין בקיוסקים
קראנץ יש במלא מקומות
תחפשי בסופרים
תחפשי בסופרים
בצ'יפס חחח:)
באותו הנושא: