3 תשובות
יצאתי באמצע השירות אם זה עוזר, אצלי פשוט זה היה כמה שיחות עם הקב"ן אחרי שממש הגעתי לקצה, הקב"ן שלח לפסיכיאטר ומשם כבר התגלגלתי ליציאה מהצבא
שואל השאלה:
ואם אין לי טפסים?
לא יצאתי מהצבא בעזרת קבן יש לי קבן עוד חודש אבל מה שאת צריכה זה להראות מסמכים שמעידים שאת לא כשירה לשירות צבאי