3 תשובות
שואל השאלה:
אם זה היה קל כמו שאתה חושב , לא הייתי רושם פה
אם זה היה קל כמו שאתה חושב , לא הייתי רושם פה
לא שוכחים. פשוט מבינים שזאת המציאות ואין סיבה להיתקע על זה מכיוון שאי אפשר לשנות את העבר.
שואל השאלה:
ההבדל שאצלי זה שאני והיא עשינו טעויות , ידענו תמיד להשלים אחרי ובפעם האחרונה שנפרדנו (בא מהצד שלה) הבנתי שאיבדתי אותה לתמיד , לקחתי אותה כפרטנר לחיים שלי
אין יותר אכזבה מלא לקבל את הצאנס האחרון הזה שיתן לבן אדם השני להבין שאתה באמת השתנת
ההבדל שאצלי זה שאני והיא עשינו טעויות , ידענו תמיד להשלים אחרי ובפעם האחרונה שנפרדנו (בא מהצד שלה) הבנתי שאיבדתי אותה לתמיד , לקחתי אותה כפרטנר לחיים שלי
אין יותר אכזבה מלא לקבל את הצאנס האחרון הזה שיתן לבן אדם השני להבין שאתה באמת השתנת
באותו הנושא: