5 תשובות
מה זה אין מה לאכול בבית... תקומי תכיני. אמא לא תהיה לנצח להכין לך אוכל.
קחי 2 פרוסות לחם . חביתה תעשי תוך 2 דקות. בום כריך חביתה. מה כזה קשה איף.
קחי 2 פרוסות לחם . חביתה תעשי תוך 2 דקות. בום כריך חביתה. מה כזה קשה איף.
אנונימית
תוכלי מעדן אם את מתעצלת להכין משהו
טוסט
סלט
חביתה
ואת יכולה גם להזמין
סלט
חביתה
ואת יכולה גם להזמין
פרוסה עם גבינה וסלט
אם אתה לא אוכל בבית ואתה בבית אז זה בעייה...
אם יש לך כסף תזמין או שתלך למסעדה
אם יש לך כסף תזמין או שתלך למסעדה
באותו הנושא: