4 תשובות
לא צריך בשניהם אם כתבת לו שם
שואל השאלה:
לא כתבתי שם, זאת קבוצה עם אנשים אחרים..
לא כתבתי שם, זאת קבוצה עם אנשים אחרים..
אנונימי
זה לא כזה מביך
אם את מכירה אותו אז תשלחי בפרטי עם איזה קישור לשיר יפה, סתם כדי לעשות יום הולדת שמח. אבל אם לא אז לא חייבת..
באותו הנושא: