3 תשובות
שואל השאלה:
זה פשוט רושם לי שלא רשמתי את הסיסמא נכון ואני בדקתי שהכל יהיה נכון
זה פשוט רושם לי שלא רשמתי את הסיסמא נכון ואני בדקתי שהכל יהיה נכון
תנסי להכנס דרך טלפון/דואל שאיתו נרשמת עם המשתמש.
מה זה רושם לך?
תוכלי לשלוח תמונה\סרטון שיעזרו להבין?
תוכלי לשלוח תמונה\סרטון שיעזרו להבין?
באותו הנושא: