3 תשובות
שואל השאלה:
זה פשוט רושם לי שלא רשמתי את הסיסמא נכון ואני בדקתי שהכל יהיה נכון
תנסי להכנס דרך טלפון/דואל שאיתו נרשמת עם המשתמש.
מה זה רושם לך?
תוכלי לשלוח תמונה\סרטון שיעזרו להבין?