4 תשובות
לדעתי- (זה כמו מה שכתבת רק ששיניתי קצת)

היי נועה זה ירון מהסמיר שהיה איתך באותה אחווה. אני כבר כמה ימים חושב עלייך ואני לא יודע איך לנסח את המשפט אבל אני אנסה, את רוצה לצאת איתי מתישהו?
את נראת לי ממש נחמדה והייתי שמח להכיר אותך :)
שואל השאלה:
אז מה אני יכול לרשום לה
לא,שמנסים להתחיל קשר לא ישירות מציעים נותנים לזה להתפתח קצת מכירים ואז.
בכלל המובנים לא, כשאתה מתחיל עם מישהי אתה לא אומר לה ישירות שאתה רוצה להיות חבר שלה