7 תשובות
לא
תלוי איך את רואה את זה.. בעיני הכי לא... כל אחד ומה שהוא מאמין לנכון
ממש לא
אנחנו לא מסתכלים על זה בתור משהו לפי הלכה אנחנו עונים לה לפי מה שכל אחד מאמין אני מאמינה שלא פוסלים אדם רק בגלל שהוא אוכל אוכל שלא כשר זה הכל ^
>עיניים ירוקותת
לא עניתי בקטע הילכתי. עניתי לה בתור בן אדם עם ערכים שחושב שלא צריך לפסול מישהו רק כי הוא אוכל לא כשר.
לא עניתי בקטע הילכתי. עניתי לה בתור בן אדם עם ערכים שחושב שלא צריך לפסול מישהו רק כי הוא אוכל לא כשר.
הלכתית אני חושב שזה לא חטא(צריך לבדוק את זה)
חטא-בטעות
עוון-נכנעת לעבירה
פשע-במזיד\בשביל לעצבן
עוון-נכנעת לעבירה
פשע-במזיד\בשביל לעצבן
אנונימי
באותו הנושא: