31 תשובות
תן לו כאפה תגיד לו האופי בראש שלו לא במדים שהוא בוחר להציג את עצמו איתם
למה זה לא אותו הדבר? הוא לא מביא את השרשראות שלו לבלות והמותגים
תגיד לו שהוא יכול לקנות שם
אנונימית
שואל השאלה:
זה יהיה לו יקר לקנות שם. היום מותג עולה מינימום 200 שקל. הוא מתבייש לצאת מהחדר ולא מוכן להצטלם איתנו בגלל שהוא לא לבוש יפה
אנונימי
אז שישנה את החשיבה שלו לגבי הנראות, הוא הגיע לבלות ולא להצטלם
שואל השאלה:
גם לא באנו עם המון כסף. חלק הולך למסיבות, אוכל, בגדים, צלילה אבל אם הוא יקנה בגדים לפי איך שהוא באמת רוצה להתלבש לא ישאר לו מספיק לחוויות אחרות
אנונימי
שואל השאלה:
איזה כל דבר שהוא עושה הוא חייב לעלות להיילטיס ולסטורי
אנונימי
או שהוא משלים עם המציאות או שהוא קונה
תגיד לו ככה
שואל השאלה:
אנחנו אומרים לו עזוב אותך שטויות ואז הוא אומר מה אני אפס שילבש בגדים כאלה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אומר אתם עושים אותו דבר
אנונימי
האמת שלא
דוגרי לא אכפת לי איך אני נראת ולא מצלמת שום דבר כמעט לסטורי
רק נהנית מהרגע
שואל השאלה:
למה הוא מתנהג ככה ? למה הוא לי יכול להיראות בציבור בלי מותגים ושרשראות ?
אנונימי
מה ההבדל אם הוא לא יראה בצורה שהוא רוצה?
מה ההבדל אם הוא נהנה בלי מותגים ועם מותגים?
שואל השאלה:
לא יודע. אני מתאר לעצמי שגם לי היה מפריע לבוא לאילת ולהתלבש פשוט אבל לא ידעתי שעד כדאי כך זה יפריע לו
אנונימי
תשאל אותו את השאלה האחרונה
כל עוד הוא נהנה מה אכפת לו מהמותגים?
שואל השאלה:
שאלתי הוא עונה אתה לא היית נהנה ככה הוא אומר אתה לא היית יודע איך להתמודד אפילו
אנונימי
הוא מתחמק מהשאלה
זה ההנחת יסוד שלו שבגללה הוא חושב שזה יתן לו הנאה
אבל למה הוא קבע שמותגים זה הנאה? מה זה הנאה?
שואל השאלה:
נראה לי כי הוא רוצה להיראות ערס ואם הוא לא מצליח לדבוק בכל מה שנחשב ערס אז הוא נכנס לדיכאון והוא לא יודע איך להתמודד
אנונימי
ערס זה פוזה לא דרך חיים
שואל השאלה:
כנראה שבשבילו הפוזה הזאת היא משמעות החיים. הוא תמיד חייב לצאת גבר ולהגיד תמילה האחרונה. אנחנו אומרים לו בוא תבלה איתנו אתה יוצא פאתטי אבל הוא אומר שאנחנו צבועים
אנונימי
שיפרק את ההנחות היסוד שלו ויהיה לו יותר קל
מעבר לזה סתם חבל לטחון מים
שואל השאלה:
קשה לי להאמין שהוא יעשה את זה
אנונימי
נע אל תטחן מים באמת עזוב אותו
תחלקו
שואל השאלה:
צודקת תודה. אבל זה עדיין יבאס אותו והוא חצי יסכים אבל נתחלק איתו
אנונימי
אז שיסתום ויגיד תודה שאתם חולקים איתו או שאתם מוסרים אותו לצד השני של הגבול
שואל השאלה:
חחח לפחות הוא יקנה שם ביותר זול
אנונימי
אתה טוען שהוא אומר שכולכם לובשים מותגים נכון?
אז פשוט כל יום שמישהו יביא לילד הקטן והמפונק איזה מותג משלו כדי שהאדיוט לא יבכה לאימוש
שואל השאלה:
נתחלק איתו אבל שלו יותר יקרים והוא עדיין יתבאז על זה
אנונימי
תגיד לו שיסתום ולא יהיה מפונק איזה ערס יאללה
שואל השאלה:
זה לא קשור לפינוק. זה כי הוא לא רוצה להיראות "לא גבר"
אנונימי