2 תשובות
לא
זה סתם מביך.
זה סתם מביך.
שואל השאלה:
אבל אין לי חברים ולהתחבר זה לא עוזר
ניסיתי להתחבר ואז אחרי 2 דקות נגמרה השיחה וזהו אז עדיף כבר להיות ישירה
אבל אין לי חברים ולהתחבר זה לא עוזר
ניסיתי להתחבר ואז אחרי 2 דקות נגמרה השיחה וזהו אז עדיף כבר להיות ישירה
אנונימית